החברים לא משחררים מהחשבון? נטפליקס בפיצ'ר חד ומהיר

רבים בציבור רוכבים על חשבונות נטפליקס אחרים כדי לצפות בסדרות האהובות עליהם, אולם בענקית הסטרימינג מנסים להילחם בתופעה על ידי תכונה חדשה שתאפשר לבעלי החשבון לנתק מכשירים אחרים

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 16/11/22 11:51 כב בחשון התשפג

החברים לא משחררים מהחשבון? נטפליקס בפיצ'ר חד ומהיר
צילום: shutterstock

למי מאיתנו זה לא קרה? סוף שבוע רגוע, מתיישבים לראות סדרה בנטפליקס, הפופקורן כבר מוכן אפילו באו חברים. מדליקים את המסך והופ - אי אפשר לראות כלום כי מישהו רוכב על הנטפליקס שלכם, מדלג מבינג' לבינג' ומנצל כל רגע פנאי לעקיצת ענקית הסטרימינג. כפועל יוצא אתם נשארים בלי סרט והדבר היחיד שכתוב על המסך שלכם זה "יותר מדי אנשים משתמשים בחשבון שלך כרגע". 

גם אתם רוצים לראות סרט ואתם בעצם אלה שמשלמים לנטפליקס אז למה לא?

הדבר האחרון שאתם רוצים לעשות לפני שאתה מתכרבלים לתוך סרט זה שיחות נישול  לכל מיני שותפים חינמיים בחשבון הנטפליקס שלכם. להוריד חבר או חברה מהנטפליקס כשהם באמצע סדרה זה לא הכי סבבה,  לפעמים זה יכול להיות בדיוק זה או זאת  ששידכו לך את האישה לחיים ולא נעים לך עכשיו להתקשר ולגעור בהם על ההשתלטות העוינת, מצד שני גם אתם רוצים לראות סרט ואתם בעצם אלה שמשלמים לנטפליקס אז למה לא?.  

המשתמשים יוכלו לנהל את הגישה למכשירים השונים שמחוברים לחשבון ולנתק אותם מרחוק

ענקית הסטרימינג הפופולרית נטפליקס פיתחה פיצ'ר שעלול לשים קץ לתופעה, כחלק ממלחמתה נגד שיתוף הסיסמאות, שמאפשרת לאנשים את האופציה "לרכב" על מינוי קיים ולא לרכוש בעצמם אחד כזה. בפיצ'ר החדש שהשיקה נטפליקס, יוכלו המשתמשים לנהל את הגישה למכשירים השונים שמחוברים לחשבון, כך שתהיה אפשרות לצפות במכשירים השונים שמחוברים לחשבון ולנתק אותם בקליק. 

להתנתק מעוד משתמשים ברגע אחד

כדי להשתמש בתכונה החדשה היכנסו להגדרות החשבון, שם אל ניהול גישה למכשירים האחרונים שבהם השתמש המנוי, ובמסך הזה תהיה לכם אפשרות להתנתק ממכשירים אחרים במקומות אחרים בלחיצה אחת. החידוש מאפשר למשתמש לצפות בקלות במכשירים האחרונים שנצפו בעוד משתמשים שלו בחשבון, ולהתנתק מהם ברגע אחד.

צילום: netflix

 לפני מספר חודשים נודע כי בחברה עובדים על אפשרות למנוי מוזל יותר בזכות שירותי פרסום. המנוי המוזל יתקיים בנוסף למנויי הבסיסי, שמחירו עומד על 32.90 שקלים, הסטנדרטי והפרמיום שכבר קיימים. נטפליקס הודיעה כי החברה שתספק את שירותי הפרסום תהיה לא אחרת מאשר הענקית מייקרוספט, שעוסקת בתחום עוד מאז שנת 2006, כאשר ב-2021 החברה הרוויחה מעל 10 מיליארד דולר משירותי הפרסום שלה.