הצצה בית המלוכה הבריטי מככב בסרטים ובסדרות של החודש הקרוב

נטפליקס ופרטנר TV השיקו את התכנים החדשים לחודש נובמבר וחובבי בית המלוכה הבריטי יזכו להצצה נוספת בקרב המשפחה המפורסמת. מחווה למלכה אליזבת', עונה נוספת לכתר ועוד קצת הנסיכה דיאנה

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 30/10/22 11:10 ה בחשון התשפג

בית המלוכה הבריטי מככב בסרטים ובסדרות של החודש הקרוב
צילום: פרטנר TV

בית המלוכה הבריטי תמיד ידע לספק כותרות מעניינות, ולאחר מותה של המלכה אליזבת' ועלייתו של המלך צ'ארלס העניין הציבורי רק הולך וגובר. בחודש נובמבר יעלו סרטים וסדרות חדשות בערוצי הסטרימינג המוכרים, ולכם רק נשאר להוציא מהמייבש את הכרבולית הפרוותית, להפשיר את הסופלה ששמרתם לעיתות מצוקה ולנחות מול המסך על הספה. 

סרט | ספנסר – Spencer

1991, נישואיהם של הנסיכה דיאנה והנסיך צ'ארלס, הזוג המפורסם בעולם, התקררו כבר מזמן. על אף השמועות על רומנים מחוץ לנישואים ועל גירושים קרובים, חגיגות חג המולד באחוזה הכפרית של המלכה מתנהלות כרגיל ובמלוא הכוח – הארוחות המפוארות, השמלות הנוצצות ומסעות הציד המסורתיים. דיאנה כבר יודעת לשחק את המשחק, אבל הפעם, הכול יהיה שונה. החל מ- 3 בנובמבר בפרטנר סרטים, אפיק 4 וב- VOD. 

צילום: פרטנר TV

סרט | נאום המלך

זוכה 4 פרסי אוסקר. סיפורו של המלך ג'ורג' השישי, אשר הוכתר במפתיע למלוכה, לאחר שאחיו הבכור ויתר על זכותו לכתר. למרות שנחשב למוגבל הוא מוצא עצמו מנהיג את עמו בפתחה של מלחמת העולם השנייה. בעזרת מרפא אלטרנטיבי, מוצא המלך לבסוף את קולו ונושא את הנאום המשודר הראשון של בית המלוכה אל העם והצבא- נאום ששינה את פני המערכה ואת מעמדו בהיסטוריה. החל מ- 1 בנובמבר בפרטנר סרטים, אפיק 4 וב- VOD.

צילום: פרטנר TV

 סרט | אליזבת: דיוקן בחלקים

מסע קולנועי שנע בין דורות, משעשע, פיוטי ומצחיק אודות אישה גדולה מהחיים. מחווה סוחפת וחסרת מעצורים, שובבה ומלאה באמפתיה עליה חתום הבמאי הבריטי המנוח רוג'ר מיצ'ל ("נוטינג היל"). סרט שנוצר בהערצה גדולה למלכה האחת והיחידה – אליזבת. להשכרה ב- VOD. 

צילום: פרטנר TV

 סדרה | הכתר עונה חמישית 

בית המלוכה הבריטי עוד לא הספיק להתאושש ממותה של המלכה אליזבת' שהלכה לעולמה לאחר 70 שנות מלוכה, ושוב יוכלו המעריצים הנלהבים לקבל את ליטרת הבשר. העונה החדשה של הדרמה הביוגרפית עוסקת בעיקר במעלליו הרומנטיים של המלך החדש, צ'ארלס, עם רעייתו קמילה פרקר בולס. השחקנית אליזבת' דביקי תופיע בדמותה של הנסיכה דיאנה הענוגה. העונה החמישית תעלה לנטפליקס ב- 09.11.22