לא הספקתם? זה הערוץ ששידר הערב הופעה מלאה של חנן בן ארי בקיסריה

לא כולם הספיקו לרכוש כרטיסים להופעה של חנן בן ארי ולא כולם יכולים להרשות לעצמם להגיע לקיסריה. הזמר הסרוג חשב בדיוק עליכם: "ההופעה הזו מוקדשת לכם, היא שלכם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/10/22 21:50 כב בתשרי התשפג

לא הספקתם? זה הערוץ ששידר הערב הופעה מלאה של חנן בן ארי בקיסריה
חנן בן ארי אצלכם בבית, צילום: Yossi Aloni/Flash90

הערב (ב') מוצאי שמחת תורה, התקיימו ברחבי הארץ ההקפות השניות המסורתיות. במקביל, שודרה בטלוויזיה הופעה לא רגילה של הזמר והיוצר הסרוג, חנן בן ארי. "תפתחו גם את הסטורי ונקשקש לייב תוך כדי שידור המופע", כתב בן ארי בהתרגשות. 

כבר ביום שישי האחרון פרסם בן ארי את דבר ההופעה בחשבון הפייסבוק שלו: "אהובי ליבי, ביום שני הקרוב ישודר המופע שלנו בקשת 12. המופע שאיתו אנחנו מופיעים למעלה משלוש שנים ובזכותכם הפך למשהו הרבה יותר גדול ועמוק מהשירים והבמה. ההופעה הזו מוקדשת לכם, היא שלכם. יום שני, 22:15, קשת 12".

חנן נערך להופעות בארצות הברית: "הקהל תמיד מפתיע אותי"

בן ארי, שחי ונושם את הקהל הישראלי, התייחס לאחרונה לסבב ההופעות הראשון שלו בארצות הברית, שיכלול הופעות בשלוש ערים  - לוס אנג'לס, ניו יורק, ומיאמי. "הקהל תמיד מפתיע אותי, בצורה טובה. אני רואה את זה בישראל, שם יש לי מגוון של קהלים - בגילים בלתי צפויים ששייכים לדתות בלתי צפויות. אני מקבל מהם הרבה פידבקים על השירים שלי, אנחנו רואים שיש לנו קהל בניו יורק ובמיאמי. אז אני רוצה כבר הרבה זמן לבוא לשם".