חנן בן ארי חושף גילויים מביכים: לא קורא תווים ודובר ארמית שוטפת

הזמר הסרוג המצליח פתח אפשרות לשאלות ותשובות באינטסגרם, וחשף את מידת הנעליים שלו, איזה שפה הוא לא דובר וסיפק הצצה לשיר חדש | אל תפספסו

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/10/22 08:43 יח בתשרי התשפג

חנן בן ארי חושף גילויים מביכים: לא קורא תווים ודובר ארמית שוטפת
חנן בן ארי בהופעה, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

הזמר הסרוג חנן בן ארי נוהג מידי פעם לפתוח אפשרות ספונטנית לשאלו ותשובות ברשת החברתית אינסטגרם, ואמש (ד') זה קרה שוב. בתשובות לשאלותיו חשף הזמר והיוצר פרטים מפתיעים מהביוגרפיה שלו.

התכונה שיש בכל החברים של חנן בן ארי

על השאלה מהו הסרט האהוב עליו, ענה בן ארי את הסט הראשון שהוא ראה בקולנוע: "לא יודע למה פתאום עולה לי, 'אמרגדון'". תכונה שיש בכל מי שחבר שלו היא הומור עצמי". כשהוא נשאל על מדינה בה הוא רוצה לבקר ומדוע, ענה: "ניו יורק. ועוד שבועיים אנחנו מופיעים שם, אז בכלל".

פסל החרות

פסל החרות בניו יורק. חנן בן ארי יכבוש גם אותו? | צילום: pixabay

כזכור, בעוד כשבועיים יצא בן ארי לאתגר נוסף: סיבוב הופעות בארצות הברית, שיכלול הופעות בלוס אנג'לס, ניו יורק ומיאמי. ההפתעה הגדולה באה כאשר נשאל הזמר על עובדות מפתיעות שאנו לא יודעים עליו הוא סיפק לא פחות מארבעה כאלה: "מידה 45 בנעליים, לא יודע לקרוא תווים, דובר ארמית שוטפת, לא דובר אנגלית".

נערך להופעות בארצות הברית: "הקהל תמיד מפתיע אותי"

בן ארי, שחי ונושם את הקהל הישראלי, דיבר לאחרונה לקראת ההופעות בארצות הברית. "הקהל תמיד מפתיע אותי, בצורה טובה. אני רואה את זה בישראל, שם יש לי מגוון של קהלים - בגילים בלתי צפויים ששייכים לדתות בלתי צפויות". אני מקבל מהם הרבה פידבקים על השירים שלי, אנחנו רואים שיש לנו קהל בניו יורק ובמיאמי. אז אני רוצה כבר הרבה זמן לבוא לשם".