הסיפור הלא יאמן של מגישת הטלוויזיה: "הכל התחיל מעניין ממש שולי"

מגישת הטלוויזיה מרב מילר תכננה את המשך הקריירה כשגילתה שהיא עומדת להתעוור, כשכל הטיפולים לא עזרו, היא גילתה טיפול אחד אחרון שעשוי להציל את ראייתה וחשפה את התהליך בסרט חדש

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/10/22 13:49 ז בתשרי התשפג

הסיפור הלא יאמן של מגישת הטלוויזיה: "הכל התחיל מעניין ממש שולי"
מרב מילר, צילום: יחצ

את מרב מילר אנחנו מכירים כמגישת טלוויזיה, הזכורה מהתקופה בה הגישה את מהדורת 'מבט'. אבל מסתבר שבשנים האחרונות מתמודדת מילר עם בעיה נדירה שלקחה לה את הקריירה לכיוון אחר לגמרי כשגילתה שהראייה שלה בסכנה והיא עלולה להפוך לעיוורת, בניסיון למצוא מרפא, עזבה מילר הכל ויצאה למסע ריפוי אישי. 

האופציה האחרונה של מרב מילר

בשיא מגיפת הקורונה מגישת הטלוויזיה מרב מילר גילתה שהראייה שלה בסכנה והיא עלולה להפוך לעיוורת. לאחר שלל טיפולים והתייעצויות בארץ שלא הביאו לתוצאות הרצויות, כשהיא מותשת, אחרי שניסתה הכל ולאחר שהצליחה להמשיך לשדר עסקים כרגיל לעולם שסביבה, איש מלבד הקרובים לה ביותר לא היה מודע לסערה הגדולה שמתחוללת בחייה. האופציה האחרונה שנשארה לה היא לעבור טיפול ייחודי שמתבצע רק באוסטריה ועשוי להציל לה את הראייה. בסרט שישודר בערוץ 12 היא חושפת את ההתמודדות עם הבעיה ואת התקווה האחרונה לריפוי.   

מגישת הטלוויה שלצורך כך, עזבה הכל ונסעה לחודשיים לאוסטריה כדי לקבל את הטיפול, יוצאת למסע פיזי ונפשי בתקווה למצוא תרופה ולשמור על הראייה. מילר מספרת איך הכל התחיל: "זה התחיל מעניין ממש שולי, קוסמטי, ראיתי שעפעף שמאל שלי קצת צנח וחשבתי שזה הגיל ואולי הגיע הזמן לראות פלסטיקאי. הוא החליט לשלוח אותי ל-MRI מוח, ומשם שום דבר לא חזר להיות כמו שהיה". 

מירב מילר וינון מגל, מבט

מירב מילר וינון מגל, מבט צילום: Anna Kaplan/ Flash 90.

חדשות HOT והגשת מבט: הקריירה של מילר

מילר החלה את דרכה המקצועית ככתבת שטח בחדשות HOT. לאחר מכן החלה לעבוד בראשות השידור כעורכת ומגישת חדשות הכלכלה ברשת ב'. ב-2002 עברה לעריכת החדשות בערוץ הראשון, וגם שם הגישה את חדשות הכלכלה, 'מבט לכסף'. ב-2008 החלה להגיש את מהדורת מבט בצוותה עם ינון מגל.