אלירז שדה חושף איך מתקבל בבית תהליך החזרה בתשובה :"אילנית אמונית פי אלף ממני"

מנחה הטלוויזיה וזוכה תוכנית המציאות סיפר בראיון לרפי רשף על ההתקרבות לדת, "אני יהודי", ועל שמירת השבת המשפחתית, "התורה שלנו עברה יחסי ציבור גרועים. אני מייחל שהם יעשו מה שטוב להם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/09/22 17:07 ד בתשרי התשפג

אלירז שדה חושף איך מתקבל בבית תהליך החזרה בתשובה :"אילנית אמונית פי אלף ממני"
אלירז שדה, צילום: קשת 12

איש התקשורת וזוכה העונה השנייה של האח הגדול, אלירז שדה, שיתף בעבר לא פעם בתהליך ההתחזקות שהחל בשנים האחרונות. כבר לפני שנתיים כתב בחשבון הטוויטר שלו: "יוצא משיעור תורה. גם אתמול הייתי. אה והנחתי תפילין הבוקר בסגנון ספרדי. והתחלתי לשמור שבת לאחרונה". 

בפרק שישודר הערב (ה') בתוכניתו של רפי רשף בקשת 12, "אינטימי", סיפר שדה כי הוא חובש כיפה כבר שנה, "אני יהודי, ממש לא מקפיד על קלה כבחמורה. הלוואי, איפה אני. באמונה, אתה מאמין שיש השם. אבל יש גם עבודה. העבודה, כשהיא מתחברת עם האמונה, זה קשה מאוד". על שמירת השבת המשפחתית בבית סיפר, "זה עובר אל הילדים, והם מלקטים לעצמם את הדרך שלהם. אילנית הרבה יותר אמונית ממני, פי מיליון בערך. אז אולי בהלכות אני קצת יותר מקפיד. לא חורה לי שאני שומר שבת והם לא. התורה שלנו עברה יחסי ציבור גרועים. אני מייחל שהם יעשו מה שטוב להם". 

בדיוק לפני שנה נולדה לאלירז ולאילנית אשתו בתם הבכורה, אריאה, אחות קטנה לילדיה הגדולים של אילנית, ליאם ואלין. על ההריון המיוחל סיפרה אילנית בעבר: "אחרי כמיהה וצפייה מטורפת סוף סוף אני בהריון, האושר והשמחה הציפו אותנו בכל נים בגוף אבל מה שלא לקחתי בחשבון זה את החרדות המטורפות שנולדו יחד עם ההריון הזה". 

אינטימי עם רפי רשף | קשת 12