צפו בן גביר תוקף: "את עבאס הם מציירים כדובי חמודי ואותי כפי שאנטישמיים מתארים יהודי"

'ארץ נהדרת' חזרה למסך בעונה חדשה ועוררה סערה כבר בתוכנית הראשונה. בתוכנית הציגו קליפ שהציג את בן גביר כקיצוני שתומך בברוך גולדשטיין ואף שולף אקדח. בן גביר: "ניסיון להשחיר את דמותי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/09/22 08:01 כו באלול התשפב

בן גביר תוקף: "את עבאס הם מציירים כדובי חמודי ואותי כפי שאנטישמיים מתארים יהודי"
בן גביר זועם על ארץ נהדרת, צילום: צילום מסך ארץ נהדרת

תוכנית הדגל של ערוץ 12, "ארץ נהדרת", חזרה אתמול (ד') בעונה חדשה וכבר עוררה סערה. בתוכנית שידרו קליפ של חבר הכנסת איתמר בן גביר המציג אותו כ'מתמרכז' במסווה תוך שהוא מוצג כדמות קיצונית שתומכת בברוך גולדשטיין ועמירם בן אוליאל הנאשם ברצח בדומה ואף שולף אקדח. הקליפ השנוי במחלוקת גרם לתגובות רבות בין היתר של בן גביר עצמו.

 

 

בחשבון בטוויטר שלו כתב בן גביר: "ארץ מתדרדת" והמשיך: "תכנית ההסתה ותעמולת השמאל, המתחזה לסאטירה, מסיתה באופן עקבי נגד הימין, ומעמידה קמפיין למען השמאל". בן גביר המשיך ותהה על תפקידה של תוכנית הסאטירה: "במקום סאטירה נגד הממשלה - תפקידה של תוכנית מהסוג הזה - מקדישים היוצרים דקות רבות למופע אימים של הכפשה והשמצה וניסיון להשחיר את דמותי ואת הימין, כל זאת באופן חסר מעצורים בערב בחירות".

כמו שאנטישמיים מתארים דמות של יהודי

בן גביר המשיך ותקף את התוכנית כשהוא מכנה את הקליפ ששודר - הסתה: "לאור מופע השטנה היום, ברור כי מדובר בתכנית שנועדה למנוע מהימין לחזור לשלטון. כאשר מציגים אותי כמי שיורה באקדח לעבר רה"מ לשעבר נתניהו, זו לא סאטירה - זו הסתה" וסיים: "את מנסור עבאס שתומך בטרוריסטים ומסרב לגנות רצח חיילי צה"ל - הם מציירים כדובי חמודי, ואותי שפועל למען המדינה מתארים כפי שאנטישמיים מתארים דמות של יהודי, שיתביישו".

 

את מנסור עבאס הם מציירים כדובי חמודי, ואותי כפי שאנטישמיים מתארים דמות של יהודי