כוכבת גם מחוץ למסך חטף התקף אלרגיה חמורה ומגישת הטלוויזיה הצילה את חייו

בחור צעיר שנעקץ על ידי דבורים חטף התקף אלרגיה חריף. בסיום הטיפול בו הופתע הצעיר לגלות כי החובשת היא לא אחרת מאשר מנחת הטלוויזיה מירי בוהדנה שמתנדבת במד"א

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/09/22 16:06 יט באלול התשפב

חטף התקף אלרגיה חמורה ומגישת הטלוויזיה הצילה את חייו
מירי בוהדנה, צילום: מיכה לובטון

אנחנו רגילים לראות אותה בעיקר על המסך כמגישה של התוכנית הפופולרית "משחקי השף" ברשת 13 אבל הפעם מירי בוהדנה תפקדה כמצילת חיים. הבוקר (ה') התקבל דיווח במוקד מד"א על גבר עם התקף אלרגיה חמור עקב עקיצות דבורים. הדיווח הגיע מישוב במועצה האזורית חוף השרון ואמבולנס הוקפץ למקום. חובשת רפואת חירום במד"א שגרה בסמוך, הגיעה ראשונה למקום, והחלה את הטיפול הרפואי שכלל שימוש במזרק אפיפן. לאחר מכן צוות ניידת טיפול הנמרץ של מד"א פינה לבית החולים מאיר את הצעיר בן ה-21, כשמצבו יציב. החובשת הייתה לא אחרת ממנחת הטלוויזיה מירי בוהדנה.

חובשת מד"א מירי בוהדנה

בוהדנה, חובשת מד"א מאז 2018, ששהתה בביתה במרחק לא רב ממיקום הדיווח, מיהרה להגיע למקום וראתה צעיר שיושב ברכבו, כשהוא סובל מקושי משמעותי בנשימה. ואחרי בדיקה רפואית היא שלפה מהר את מזרק האפיפן לטיפול באלרגיה והזריקה לו. לאחר דקות בודדות, חל שיפור משמעותי במצבו והוא יצא מכלל סכנה. 

מירי בוהדנה

מירי בוהדנה צילום: מד"א

"הצילה לי את החיים"

הבחור שטופל ע"י בוהדנה, סיפר ל-'מאקו': "ישבתי ברכב אחרי שנעקצתי על ידי הדבורים, ותוך שניות הגיעה אליי חובשת מד"א שהזריקה לי את התרופה. אחרי שמצבי השתפר נרגעתי, וזיהיתי שמי שמטפלת בי היא מירי בוהדנה. אני מודה לה מאוד שהצילה לי את החיים".