שופטת משחקי השף משתפת: "לא פותחת בשישי, רוצה לעשות קידוש עם המשפחה"

העונה החדשה של 'משחקי השף' עלתה לאחרונה בעונה חדשה. בנוסף לשופטים הוותיקים, הצטרפו העונה שופטים חדשים ביניהם השפית תמר כהן צדק שסיפרה על סגירת המסעדה בימי שישי: "הדבר הכי חשוב לי" | צפו

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/09/22 19:01 טו באלול התשפב

שופטת משחקי השף משתפת: "לא פותחת בשישי, רוצה לעשות קידוש עם המשפחה"
צוות השופטים של משחקי השף, צילום: אמיר מאירי

בשבוע שעבר, חזרה תוכנית הריאליטי אוכל 'משחקי השף' בעונה שישית ברשת 13. בעונה החדשה, לשלושת השופטים הוותיקים, אסף גרניט, מושיק רוט ויוסי שטרית הצטרפו שלושה שופטים חדשים: תומר אגאי, רז רהב והשופטת תמר כהן צדק. 

הלבטים בין קריירה ומשפחה

בפרק שיעלה הערב (א') בתוכנית, בין הצגת מנות המתמודדים, דנו השפים באופי העבודה התובעני של חייהם כשפים מצליחים. דווקא השופטת כהן צדק הציגה את המודל שלה להצלחה תוך שהיא מדבר על הלבטים בין הקריירה והמשפחה: "מבחינתי, המשפחה והלהיות בבית יותר חזק כרגע מלעבוד שבעה ימים".

כהן צדק הסבירה את החלטתה לא לפתוח את המסעדה שלה בימי שישי בערב: "אני לא פותחת בשישי בערב כי אני רוצה לאכול איתם, אני רוצה לעשות קידוש ושנשב כולנו יחד" והוסיפה: "זה כרגע הדבר הכי חשוב לי". 

צוות השופטים של רשת 13

השופטים הותיקים. צילום: אמיר מאירי

"יצרה מציאות חדשה"

שאר השופטים לא נשארו אדישים, יוסי שטרית סיפר על היחס בין החזקת מסעדה מצליחה לבין המשפחה ואמר: "זה הדבר הכי קשה", אסף גרניט אמר על דרכה של כהן צדק: "אפשר לעשות דברים אחרת" ומושיק רוט סיכם: "יצרה מציאות חדשה".

השופטים החדשים של משחקי השף

כאמור, בשבוע שעבר החלה העונה החדשה עם השופטים הוותיקים אסף גרניט, יוסי שטרית ומושיק רוט שלצידם השופטים החדשים תמר כהן צדק, רז רהב ותומר אגאי והמנחה מירי בוהדנה. השופטים החדשים נחשבים למובילים בעולם הקולינריה הישראלית. תמר כהן צדק, השופטת השפית הראשונה בישראל והשפית של מסעדת קוצינה הס 4, רז רהב, שף OCD ומהשפים הצעירים והמבטיחים בישראל זוכה בפרס 50 המסעדות הטובות במזרח התיכון ותומר אגאי שף מסעדת סנטה קטרינה ומוותיקי השפים בישראל.