האזינו אברהם טל בשיר הנושא של הסרט על עולם הדייטים החברה החרדית

הזמר והיוצר המצליח מפרסם את שיר הנושא הנושא של הסרט 'בחורים טובים', סרט שעוסק בעולם הדייטינג של הציבור החרדי | "ישבתי בנקודה הכי דרומית בקוסטה ריקה בשעת ערב ליד מדורה ושם נולד השיר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/09/22 10:01 ח באלול התשפב

אברהם טל בשיר הנושא של הסרט על עולם הדייטים החברה החרדית
אברהם טל, פטריק סבג ויוצרי הסרט, צילום: ינאי יחיאל

אחרי שפורסם הטריילר לסרט על עולם הדייטינג החרדי, שיר הנושא נחשף. שיר הנושא של הסרט "בחורים טובים" נקרא "הולך קדימה" ושר אותו אברהם טל, שהלחין את השיר וכתב אותו עם פטריק סבג.

האזינו לשיר:

"השיר לסרט כבר נכתב וכל הנקודות מתחברות"

הסרט, שעוסק בעולם השידוכים הסוער והסוחף של הצעירים, מביא את סיפורו של ברוך (מאור שוויצר), תלמיד ישיבה מפוספס שמוצא את עצמו משמש כיד ימינה של מלכי (עירית קפלן), השדכנית מספר אחד במגזר החרדי.

"בחורים טובים"

"בחורים טובים" צילום: צילום מסך מתוך הטריילר "בחורים טובים"

אברהם טל סיפר: "ישבתי בנקודה הכי דרומית בקוסטה ריקה, על גבול פנמה, בשעת ערב ליד מדורה, אחרי סשן גלישת גלים משובח, תפסתי גיטרה ושם נולד לו השיר – 'הולך קדימה'. כמה שבועות אחר כך, כשחזרתי לארץ, נפגשתי עם הבמאי והמפיקים לצפייה ראשונה ותוך כדי צפייה אני מבין בהתרגשות, שהשיר לסרט כבר נכתב וכל הנקודות מתחברות".

הכל מסתבך כשמוטי מתאהב במזרחית 

כשברוך פוגש במוטי (עמית רהב), אשכנזי ממשפחה טובה ויפה תואר והתלמיד הכי מצטיין בישיבה, מתחיל ברוך להניע אותו לעבר עולם השידוכים. ברוך חשב שמדובר במשימה קלה לשדך לו כלה ראויה אבל הכל מסתבך כשמוטי מתאהב בנחמי (ליאנה עיון), חברתה הטובה של אחותו הקטנה.

צפו בטריילר של הסרט "בחורים טובים":

הסרט "בחורים טובים" יעלה למסכים בבתי הקולנוע ברחבי הארץ החל מה-15 בספטמבר 2022, בהפצת סרטי יונייטד קינג