אסף גרניט מכנס ישיבת חירום | הצצה

לעונה החדשה של ריאליטי הבישול ברשת 13, "משחקי השף", מצטרפים שלושה שופטים חדשים לצוות התוכנית, והשופטים הוותיקים מרגישים מאוימים | צפו בקדימון

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/08/22 13:47 יד באב התשפב

אסף גרניט מכנס ישיבת חירום | הצצה
צילום: רשת 13

מספר חודשים חלפו מאז זכה אביתר מלכה בגמר העונה החמישית של ריאליטי הבישול ברשת 13, ובעונה הבאה של "משחקי השף" שתעלה בהשך השנה צפויים להצטרף עוד שלושה שופטים חדשים לנבחרת של משחקי השף: תמר כהן צדק, רז רהב ותומר אגאי. 

בקדימון שפורסם לקראת עליית התוכנית, נראה השופט אסף גרניט מכנס את חבריו, מושיק רוט ויוסי שטרית ומכנס אותם לישיבת חירום דחופה. "רצה שמועה חזקה שהולכים להביא שלושה שופטים חדשים בנוסף אלינו", הוא מבשר בקול קודר, "ומירי בוהדנה כבר יומיים לא עונה לי לטלפון. על אחד אומרים שהוא ממש מוכשר וגם יפה, על אחד אומרים שהוא תותח ומכנים אותו טיל, ואחד, הוא בעצם אחת ואומרים עליה שיש לה טאץ' נדיר. בהמשך מתקשרים השלישייה למירי בוהדנה, המנחה, שיושבת עם שלושת השופטים החדשים, תמר, רז ותומר ומברכת אותם לשלום. 

"לא הייתי עם הבן שלי שנה"

באחד הפרקים של התוכנית "המסעדה הבאה של ישראל", סיפר גרניט כיצד המקצוע שבו בחר השפיע על חיי המשפחה שלו. "ב-2013 החלטתי שאני פותח מסעדה בלונדון, במקביל לזה גם החלטתי שאני רוצה ילד וליאו נולד, ואני עשיתי כזה ביי ביי, אחרי שבועיים ביי ועפתי ללונדון ולא הייתי כל השנה הזאת. זה עלה לי בפרידה מאמא שלו ובעובדה שלא הייתי עם הבן שלי שנה". 

עוד הוסיף, "אני הולך להגיד עכשיו משפט שיכעיס הרבה מאוד אנשים, לא הייתי עושה שום דבר אחרת. עד כדי כך אני רוצה להיות מסעדן. עד כדי כך אני רוצה לעשות את הדבר שאני עושה במחיר ששילמתי והוא עצום, וכואב לי על זה כל יום בצורה כזאת או אחרת". 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן