שולי רנד מראיין את שלומי שבת: "מה שהייתי רוצה שיזכרו ממני זה המוסיקה"

בפרויקט מיוחד של "ותן חלקנו" מראיין הזמר שולי רנד את הזמר שלומי שבת על כיבוד הורים, מוסיקה וחווית הקורונה הקשה שעברה עליו: "חוויתי חווית מוות, הייתי רוצה שיזכרו ממני את המוסיקה שלי"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 26/07/22 16:38 כז בתמוז התשפב

שולי רנד מראיין את שלומי שבת: "מה שהייתי רוצה שיזכרו ממני זה המוסיקה"
צילום: צילום מסך יוטיוב

בפרויקט מיוחד של "ותן חלקנו" ללימוד יומי מראיין שולי רנד אישים מיוחדים, כאשר הפעם ראיין את הזמר והיוצר שלומי שבת, הראיון התחיל בסוגיית כיבוד הורים, עליה אמר שבת: "אני לא נוהג לדבר בשבח עצמי אבל אני חושב שאני הילד שכיבד את ההורים שלו בהכי מאמץ שאפשר. זה סוויץ' שקרה לי ביום אחד. הפכתי להיות הילד שמכבד אותם עד השניה האחרונה של החיים שלהם. לקחתי אותם להופעות בחו"ל, כל-כך נהניתי מזה".

שבת, כזכור היה חולה בקורונה לפני כשנה, ומצבו הקשה הוביל לתפילות המוניות לשיפור במצבו, היום (ג') הוא פותח את הנושא הכאוב: "הייתי במצב לא טוב, המכונות לא הצליחו להחזיק אותי. החליטו להוריד אותי למרתף שם מחברים אותך להחייאות".

"אחרי יומיים כבר נשמתי בכוחות עצמי, היה לי אינטואיציה טובה"

שבת המשיך ואמר כי: "זה היה ליל הושענא רבא וביקשתי להישאר במחלקה עוד יום. הרופא אמר לי שלא בטוח אגיע לבוקר. בכל זאת רציתי להישאר. בבוקר הם הגיעו והייתי עם יותר מדי חמצן. ואחרי יומיים כבר נשמתי בכוחות עצמי. אני עד היום לא יודע למה ביקשתי להישאר במחלקה, זה היה אינטואיציה טובה. אני יודע שהרבה כיוונו עלי באותו לילה של הושענא רבא".

שבת נשאל סדרת שאלות קצרות, על מה היה רוצה שיזכרו ממנו השיב שהיה רוצה שיזכרו ממנו את המוסיקה שלי. שבת הכריז כי הוא מעוניין לעשות דואט עם רנד, אנחנו לגמרי בעד.

צפו בקטע המלא: