צפו השר שזכה לפרגון משלומי שבת: "כפרה עליך, מקווה שתהיה ראש ממשלה"

האומן והיוצר המצליח שלומי שבת הופיע בערב של עמותת אור למשפחות המסייעת למשפחות שכולות | בקהל נכח שר התקשורת הנדל שקיבל ברכות מהזמר: "עם היופי שלך והקול שלי הייתי מגיע רחוק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/06/22 18:09 כא בסיון התשפב

השר שזכה לפרגון משלומי שבת: "כפרה עליך, מקווה שתהיה ראש ממשלה"
שלומי שבת. מפרגן להנדל, צילום: Miriam Alster/FLASH90

הזמר והיוצר שלומי שבת נחשב לאחד היוצרים האהובים על הקהל הישראלי. אמש (א') הופיע שבת בערב של עמותת אור למשפחות שמסייעת למשפחות שכולות, ובערב נכח גם שר התקשורת יועז הנדל ממפלגת תקווה חדשה, שזכה לפרגונים מהזמר.

צפו:

"שרים נשארים חצי שיר והולכים"

העיתונאית טל שלו פרסמה תיעוד מהערב ובו נשמע שבת מפרגן להנדל: "תודה רבה לשר התקשורת יועז. כפרה עלייך, אוהבים אותך. נקווה שתהיה ראש ממשלה". בתיעוד אחר שפרסם רז שכניק אומר שבת: "זה שנשארת עד הסוף זה מיוחד, בדרך כלל שרים נשארים חצי שיר והולכים".

הנדל

הנדל. פרגון משבת | צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שבת המשיך: "תמיד היה לי חלום להגיד לך משהו. עם היופי שלך והקול שלי, הייתי מגיע רחוק. אני מאוד אוהב אותך, ורציתי להקדיש לך שיר. שיר מאוד מאוד מרגש", ופתח בשירת "אבא".

עמותת אור למשפחות הוקמה בשנת 2008 במטרה לחזק הורים שאיבדו את ילדיהם במערכות ישראל באמצעות חוויות מקרבות ומעצימות. העמותה מתהדרת בכך שחוללה מהפיכה בתפיסת השכול בישראל. היא זוכת אות נשיא המדינה למתנדב לשנת 2013, אות המופת כנס שדרות לחברה לשנת 2018 ואות פול האריס על תרומה למען הקהילה והחברה 2019.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן