המשקה הרשמי של חיילי המילואים וסיפור גיור מרגש במיוחד | הצצה

שלב האודישנים של ריאליטי הבישול נמשך עם מתמודד אמיץ במיוחד שהגיש לשופטים קפה שחור וגרם לרותי ברודו לשים עליו את כל הז'יטונים. בנוסף - הגיורת שהצליחה לרגש את מיכל אנסקי

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/07/22 15:06 כה בתמוז התשפב

המשקה הרשמי של חיילי המילואים וסיפור גיור מרגש במיוחד | הצצה
מאסטר שף, עונת העשור, צילום: רונן אקרמן

שלב האודישנים של מאסטר שף נמשך והערב (א') בתפריט: מתמודד שהגיש את המשקה האולטימטיבי של חיילי המילואים והוכתר על ידי השופטת רותי ברודו "הזוכה של העונה" ומתמודדת מטאיוואן שהגיעה לישראל בשביל לחגוג במסיבות בתלח אביב ומצאה אושר דווקא בכותל.

האודישנים בעונת העשור מחולקים לשני שלבים. בשלב הראשון נדרשים המתמודדים להגיש לשופטים גרסה אישית שלהם למנות אייקוניות שהופיעו בתוכנית ל"טעימה עיוורת". השופטים טועמים את המנה ומחליטים האם לקבל את המתמודד, אליו לא נחשפו, למבחן נוסף. בשלב השני נדרשים המתמודדים שצלחו את השלב הראשון לבשל את "מנת הדגל" שלהם לנגד עיניהם הבוחנות של השופטים.

קפה שחור וסיפור גיור מרגש

בין שלל המתמודדים שינסו הערב את מזלם בלטו שניים: מתמודד אמיץ שצלח את שלב ה"מנה האייקונית" ולאחריה הגיש לשופטים קפה שחור, בכוס זכוכית קטנה ועם "בוץ" בתחתית, וזכה לשמוע מהשופטת רותי ברודו כי היא מהמרת עליו כזוכה של העונה. מתמודדת נוספת שיתפה את סיפור הגיור שלה והצליחה לרגש את מיכל אנסקי.

צפו בהצצה לסיפור הגיור המרגש:

מאסטר שף היא אחת מספינות הדגל של "קשת 12" ושומרת על נתוני צפייה גבוהים במיוחד. בימים אלה משודרת עונת העשור של התוכנית ולכבוד המספר העגול הוחלט כי בשלב האודישנים יבשלו המתמודדים מנות בהשראת המנות האייקוניות שהוגשו בתוכנית.