היי סקול מיוזקל ולגו מלחמת הכוכבים: דיסני פלוס חשפה את התכנים החדשים לקיץ הקרוב

ענקית הסטרימינג החדשה בארץ מעדכנת את הסדרות והסרטים שיעלו במהלך הקיץ ובהחלט נראה שיש למה לחכות. מזג האוויר הקיצי מבריח את כולנו פנימה היישר למסך עם מזגן מפנק | אלו התכנים החדשים

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/07/22 19:46 יד בתמוז התשפב

היי סקול מיוזקל ולגו מלחמת הכוכבים: דיסני פלוס חשפה את התכנים החדשים לקיץ הקרוב
דיסני פלוס, צילום: שאטרסטוק

1. The Bob’s Burgers Movie – הבורגרים של בוב: הסרט 

סרט קומדיה - הרפתקאות - מסתורין מוזיקלי מצוייר, המבוסס על הסדרה הוותיקה זוכת פרס האמי צפוי לעלות ב-12 ביולי. לאחר שפיצוץ צינור מים ראשי יוצר בולען מחוץ למסעדת ההמבורגרים של בוב וחוסם את הכניסה, בוב ולינדה בלצ'ר מתקשים להמשיך להחזיק את העסק. הילדים מנסים לפתור תעלומה שעשויה להציל את המסעדה. הסרט צפוי לעלות ב-13 ביולי.

2.Under the Banner of Heaven - תחת נס השמיים 

הסדרה בת שבעת הפרקים שכולם חיכו לה, מאת זוכה האוסקר דסטין לאנס בלאק, בכיכובם של אנדרו גארפילד ודייזי אדגר-ג'ונס. הסדרה בהשראת ספר הפשע האמיתי של ג'ון קראקאוור שהיה לרב מכר, והיא מגוללת את האירועים שהובילו לרצח ברנדה רייט לאפרטי (דייזי אדגר-ג'ונס) והתינוקת שלה בפרבר של סולט לייק ואלי, יוטה, בשנת 1984. הבלש ג'ב פייר (אנדרו גארפילד) חוקר את האירועים שהתרחשו אצל משפחת לאפרטי וחושף אמיתות מוסתרות על מקורות הכנסייה המורמונית ואת ההשלכות האלימות של אמונה בלתי מתפשרת. התגליות של הבלש פייר, מורמוני אדוק, מעוררות אצלו ספקות באמונתו. הסדרה צפויה לעלות ב-27 ביולי.

3. High School Musical: The Musical: The Series - 
היי סקול מיוזקל : המחזמר: הסדרה, עונה 3

הוויילדקאטס יוצאים למחנה הקיץ "קאמפ שאלו לייק" בקליפורניה ומתכוננים לקיץ בלתי נשכח של רומנטיקה, לילות ללא שעת עוצר ובילוי בטבע. העניינים מתחממים, וגם מתקררים, כשהם מארגנים הפקה של "לשבור את הקרח" ובדרך גם מצלמים סדרת דוקו עתירת דרמה. האם הוויילדקאטס יצליחו להראות מי "הכי טוב בשלג" מבלי להשאיר אף אחד בחוץ? הסדרה צפויה לעלות ב-27 ביולי

צילום: דיסני פלוס

4. Not Okay – הכל לא בסדר 

הסרט עוקב אחר דני סנדרס (זואי דויטש), כותבת בתחילת דרכה שאין לה חברים או חיי אהבה, והכי גרוע: אין לה עוקבים. היא מזייפת נסיעה לפריז כדי שתצטלם יפה לאינסטגרם ובתקווה גם תגדיל את מספר העוקבים שלה. תקרית מחרידה שמתרחשת בעיר האורות גוררת את דני לשקר גדול יותר מכפי שדמיינה. היא "חוזרת הביתה" כגיבורה ואפילו מתיידדת באופן בלתי צפוי עם רוואן (מיה אייזקס), ניצולת אירוע ירי בבית ספר ופעילה למען שינוי בחברה, ומשיגה את קולין, גבר חלומותיה (דילן אוברייאן). דני הופכת למשפיענית ולפעילה ומשיגה את החיים והקהל שתמיד רצתה, אבל זה רק עניין של זמן עד שהשקר ייחשף, והיא מגלה בדרך הקשה שבאינטרנט אוהבים לחשוף תרמיות. הסרט צפוי לעלות ב-29 ביולי.

5. Lego Star Wars Summer Vacation - לגו מלחמת הכוכבים: חופשת קיץ

פין זקוק להפסקה מחיילי קומנדו וחלליות קרב, והוא מארגן חופשה בהפתעה לחבריו ריי, פו, רוז, צ'ואי, BB-8, R2-D2, ו-C-3PO על סיפונה של חללית נופש מפנקת, "האליקון". תוכניתו של פין לבילוי אחרון ביחד משתבשת כשהוא מוצא את עצמו בנפרד מהחבורה. הוא יוצא לחפש את חבריו ופוגש שלוש רוחות רפאים של "הכוח": אובי וואן-קנובי, אנאקין סקייווקר וליה אורגנה. שלושתם מספרים לו על חופשות שהשתבשו ועוזרים לו להבין שחופשות הן לא רק כיף ובילויים. בסרט LEGO Star Wars Summer Vacation, המתרחש זמן קצר לאחר מאורעות הסרט "מלחמת הכוכבים: עלייתו של סקייווקר" משתתפים המדבבים "אל המוזר" ינקוביץ', איווט ניקול בראון, קלי מארי טראן, אנתוני דניאלס, בילי די וויליאמס ומשתתפים נוספים מסרטי "LEGO Star Wars" הקודמים. הסרט כולל גם את השיר המקורי Scarif Beach Party בביצועו של "אל המוזר" ינקוביץ'. הסרט צפוי לעלות ב-5 באוגוסט.

צילום: דיסני פלוס

6. PREY - הטרף 

מותחן פעולה חדש מאולפני המאה ה-20 בבימויו של דן טרכטנברג ("הבנים", "דרך קלוברפילד 10"). 'הטרף' מתרחש בלב אומת הקומאנצ'י לפני 300 שנה והוא מספר את סיפורה של נארו, לוחמת מיומנת ואמיצה. היא גדלה בצלם של כמה מהציידים האגדיים ביותר במישורים הגדולים, וכשסכנה מאיימת על המחנה, היא יוצאת להגן על אנשיה. היא אורבת לטרף וניצבת מולו, אך הוא מתגלה כטורף חייזרי מפותח עם כלי נשק בטכנולוגיה מתקדמת. העימות בין היריבים מפחיד ואכזרי. הסדרה צפויה לעלות ב-5 באוגוסט.

צילום: דיסני פלוס

7. I Am Groot – אני גרוט

ה'אני גרוט' הוא אוסף של חמישה סרטים קצרים מקוריים בכיכובו של בייבי גרוט, העץ הקטן האהוב על כולם, ומשתתפות בו כמה דמויות חדשות ומיוחדות. כל חמשת הסרטים יהיו זמינים לצפייה עם ההשקה. אי אפשר לשמור על הגלקסיה מפני השובב הקטן הזה! בייבי גרוט תופס את מרכז הבמה בסדרה משלו, המתארת את ימי הזוהר שבהם הוא גדל - וגם הסתבך בצרות - בין הכוכבים. וין דיזל, שמדבב את גרוט בסרטי "שומרי הגלקסיה", הוא הקול של בייבי גרוט. הסדרה צפויה לעלות ב-10 באוגוסט.

צילום: דיסני פלוס

8. She-Hulk: Attorney at Law - עורכת דין בשירות החוק 

סדרת קומדיה חדשה בכיכובה של טטיאנה מסלני, המגלמת את הענקית הירוקה/ג'ניפר וולטרס, עורכת דין המתמחה בתיקים הקשורים לגיבורי על. במאיות: קאט קוירו (פרקים 1-4 ו-8-9) ואנו ואליה (פרקים 5-7). תסריטאית ראשית: ג'סיקה גאו. הסרט She-Hulk: Attorney at Law מספר את סיפורה של ג'ניפר וולטרס שנאלצת להתמודד עם החיים המורכבים של עורכת דין רווקה בת שלושים ומשהו, שהיא גם ענקית ירוקה בגובה שני מטרים עם כוחות על. בסדרה בת תשעת הפרקים משתתפות דמויות ותיקות ומוכרות מהיקום הקולנועי של מארוול, ביניהם הענק החכם (מארק רופאלו), אמיל בלונסקי/אבומיניישן (טים רות) וכן וונג (בנדיקט וונג). הסדרה צפויה לעלות ב-17 באוגוסט.

צילום: דיסני פלוס

9. Andor – אנדור 

סדרה חדשה ומקורית מבית לוקאס פילם המתרחשת לפני אירועי "רוג אחת". סדרת "אנדור" תציג נקודת מבט חדשה על הגלקסיה של "מלחמת הכוכבים" ותתמקד במסע של קסיאן אנדור שיגלה את השינוי שביכולתו לחולל. הסדרה עוסקת בסיפורו של המרד המתגבש נגד האימפריה וכיצד אנשים וכוכבי לכת לקחו בו חלק. קסיאן נמצא בתקופה מלאת סכנות, הונאה וקנוניות, והוא יצא לדרך שנועדה להפוך אותו למורד גיבור. דייגו לונה חוזר לגלם את קסיאן אנדור ומצטרפים אליו ג'נבייב או'ריילי, סטלאן סקושגורד, אדריה ארחונה, דניז גוף וקייל סולר. המפיקים הבכירים הם קתלין קנדי, סאנה וולנברג, דייגו לונה ומישל רג'וואן. טוני גילרוי הוא היוצר ומהפיק הראשי. הסדרה צפויה לעלות ב-31 באוגוסט.