YES ויתרה: גם הוט וסלקום יוכלו להציע מינוי לדיסני פלוס בהנחה

חברת התקשורת מקבוצת בזק ויתרה על סעיף הבלעדיות בהסכם מול דיסני ומעתה כל המתחרות יוכלו להציע ללקוחותיהן את שירותי חברת הסטרימינג שהחלה לפעול בארץ בתקופה האחרונה

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/06/22 10:56 כט בסיון התשפב

YES ויתרה: גם הוט וסלקום יוכלו להציע מינוי לדיסני פלוס בהנחה
דיסני פלוס, מעכשיו לכל החברות, צילום: שאטרסטוק

קצת יותר מחודש אחרי שחתמה חברת YES בקול תרועה רמה על הסכם להפצה בלעדית של שירותי דיסני פלוס בישראל, הודיעה היום (ג') קבוצת בזק כי היא חוזרת בה ומעתה כל החברות בארץ יוכלו להציע ללקוחותיהן את שירותי הסטרימינג של דיסני.

חברת YES, ששייכת לקבוצת בזק, הודיעה לבורסה לניירות ערך כי בהמשך לשיחות שניהלה עם רשות התחרות, הוחלט למשוך את בקשתה לקבלת אישור הרשות לבלעדיות ההפצה של שירותי הסטרימינג. דיסני הבהירה בפני הממונה כי היא חופשיה לנהל משא ומתן ולהיכנס לכל הסכם הנוגע להפצת שידורי דיסני + עם מתחרים של יס. בעקבות הודעת דיסני ויס, הפסיקה רשות התחרות את הטיפול בבקשה.

איזה סדרות וסרטים תמצאו בדיסני פלוס?

עכשיו כששירות הסטרימינג של דיסני פלוס נפתח לקהל הרחב, אפשר לספר כי המנויים החדשים ייהנו בין השאר, מגישה לכותרים כמו הסדרה "מון נייט" של מארוול בכיכובו של אוסקר אייזק כסטיבן גרנט, המספרת על עובד בחנות מתנות שנתקף בגלי זיכרונות מחיים אחרים, והסרט "שאנג-צ'י ואגדת עשר הטבעות" המועמד לאוסקר בכיכובם של סימו ליו ואקוופינה.

אם אתם חובבי סרטי אנימציה, תוכלו ליהנות מסרטים כמו "לוקה", הפקת האנימציה המשותפת של דיסני ופיקסאר המועמדת לאוסקר, והסרט זוכה האוסקר "אנקאנטו", המספר את סיפורה של משפחת מדריגל המיוחדת. אם אתם בכלל בקטע של סדרות, אז גם "משפחת סימפסון", ו"האנטומיה של גריי" יהיו שם.