הדרך היצירתית של נטפליקס שתעזור לכם לתכנן את הטיול הבא באירופה

מתלבטים לאן לטוס בקיץ? חולים על סדרות? נטפליקס מציעה סיורים חינמיים בבירות האירופאיות במהלך החופשה הקרובה בעקבות הסדרות ששבו את לבכם

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 19/06/22 14:55 כ בסיון התשפב

הדרך היצירתית של נטפליקס שתעזור לכם לתכנן את הטיול הבא באירופה
נטפליקס, צילום: shutterstock

מספר הנדבקים היומיים בנגיף הקורונה אמנם עולה בקצב מטריד אבל יש להניח כי בקיץ הקרוב השמיים עדיין יהיו פתוחים, וברי המזל שבינינו יזכו להמתין בתורים ארוכים ולהטלטל עם מזוודות לטיול תיירותי יקר ומתיש מעבר לים. לכל אלו המתלבטים לאן לנסוע, ענקית הסטרימינג מציעה פתרון. 

במהלך הקיץ הקרוב נטפליקס קוראת לצופים בבית לזנוח את השלטים וליהנות משלל סיורים חינמיים בערים הגדולות באירופה, בעקבות הסדרות והסרטים הפופולריים ביותר. הסיורים המוצעים יתרחשו בין ה-11 ל-17 ביולי בלונדון, פריז ומדריד ויועברו על ידי מדריכים מקומיים בשיתוף חברת הסיורים SANDEMANs בשפה האנגלית.

בין הסיורים האפשריים מסע בעקבות אמילי בפריז ולופן, הכתר וברידג'רטון בלונדון, בית הנייר ואליטה במדריד ועוד.

1. לסייר בעקבות לופן ואמילי בפריז

חווה את עיר האורות דרך העיניים של הדמויות האהובות עליך בנטפליקס. בסיור זה, תראו נקודות אייקוניות מסדרות עולמיות, כמו לופן ואמילי בפריז, בשילוב למידה על ההיסטוריה של הקולנוע והבידור בבירה הצרפתית. 

צילום: netflix

2. הכתר וברידג'רטון בלונדון

גלו מה הופך את לונדון למרכז של רבים מהסרטים והתכניות האהובות בכל הזמנים בנטפליקס ותוכלו לקבל הצצה בלעדית אל מאחורי הקלעים של כמה מהמקומות האיקוניים ביותר.

3. בית הנייר ואליטה במדריד

בסיור חינמי בין שעתיים תוכלו לגלות את ההיסטוריה של תעשיית הקולנוע והטלוויזיה בעיר.  

חוזרת לעונה שלישית. בית הנייר

. בית הנייר צילום: shutterstock

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן