"אהבת חינם אמיתית" | הניתוח של תורם הכליה הסרוג

בפרק נוסף של הדוקו ריאליטי הרפואי בקשת 12 מובא סיפורם של אלי ואשתו, שהחליטו לבצע תרומה אלטרואיסטית לאישה זרה. "זה משהו קוסמי שמתעלה מעבר להיגיון", התרגשה הרופאה המתמחה

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/06/22 16:32 יז בסיון התשפב

"אהבת חינם אמיתית" | הניתוח של תורם הכליה הסרוג
צילום: קשת 12

לאחר שלוש עונות מצליחות, סדרת הדוקו-ריאליטי "המתמחים" חזרה בשבוע שעבר בעונה חדשה ורווית דרמה עם המתמחים ד"ר איתן קייזמן, ד"ר רותם פרנקו, ד"ר קרלה ריקטה, ד"ר אוריאנה הרן וד"ר שריף גרה. הערב (ה') ישודר הפרק השני, בו מובא סיפורו של אלי, תורם כליה. 

"אלי הוא תורם אלטרואיסט", מספרת ד"ר רותם פרנקו, "אין לו שום קשר לנתרמת, הוא לא מכיר אותה והוא החליט לתרום כליה מתוך התנדבות מלאה. בלי 'תן וקח', זה משהו קוסמי שמתעלה מעבר להיגיון. זו אהבת חינם אמיתית". בהצצה לפרק מופיעה נתרמת הכליה שמודה לאלי ולאשתו, "בחיים לא אצליח להגיד לכם תודה", היא מתרגשת והם משיבים: "לא צריך. את עשית אותנו שמחים ומאושרים". 

המתמחים היא תוכנית מציאות ישראלית בת שלוש עונות המשודרת בערוץ קשת 12 ועוקבת אחרי מתמחים בבתי חולים בישראל תוך דגש על מקרים רפואיים בהם הם צריכים לטפל. בעונתה הראשונה זכתה הסדרה ברייטינג ממוצע של 21.5% והביאה לשיפור ביחסה של דעת הקהל באשר לתנאי העסקתם של המתמחים בבתי החולים בישראל, כתוצאה בכך המשיכה הסדרה לעונה נוספת.