"ביום שראיתי את ניתוח הלב הראשון שלי, ידעתי": "המתמחים" בעונה חדשה

סדרת הדוקו-ריאליטי "המתמחים" חוזרת בעונה חדשה ורווית דרמה עם חמישה מתמחים חדשים | בעונתה הראשונה זכתה הסדרה ברייטינג ממוצע של 21.5%

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/06/22 18:47 י בסיון התשפב

"ביום שראיתי את ניתוח הלב הראשון שלי, ידעתי": "המתמחים" בעונה חדשה
אחד המתמחים, ד"ר איתן קייזמן , צילום: צילום מסך קשת 12

לאחר שלוש עונות מצליחות, סדרת הדוקו-ריאליטי "המתמחים" חוזרת בעונה חדשה ורווית דרמה עם המתמחים ד"ר איתן קייזמן, ד"ר רותם פרנקו, ד"ר קרלה ריקטה, ד"ר אוריאנה הרן וד"ר שריף גרה. הערב (ה') ישודר הפרק הראשון.

המתמחים היא תוכנית מציאות ישראלית בת שלוש עונות המשודרת בערוץ קשת 12 ועוקבת אחרי מתמחים בבתי חולים בישראל תוך דגש על מקרים רפואיים בהם הם צריכים לטפל. בעונתה הראשונה זכתה הסדרה ברייטינג ממוצע של 21.5% והביאה לשיפור ביחסה של דעת הקהל באשר לתנאי העסקתם של המתמחים בבתי החולים בישראל, כתוצאה בכך המשיכה הסדרה לעונה נוספת.

ד"ר איתן קייזמן (33)

מתמחה שנה שלישית לכירורגית לב בשיבא. נשוי לאלינה מתמחה גם היא, בבית חולים אחר. השניים מצפים לילד שייוולד במהלך צילומי העונה. איתן חלם בילדותו להיות שחקן כדורגל וכשהתנפץ החלום, הבין שרוצה להיות רופא. במהלך העונה נראה את איתן מבצע ניתוחי לב נדירים ומסוכנים, לצד ההתמודדות שלו עם הצורך תמיד להיות מושלם ועם הציפייה והחרדה מהאבהות.

ד"ר רותם פרנקו (34)

מתמחה שנה שלישית במחלקת השתלות בבילינסון, במקור עובדת בבית חולים מאיר. רווקה מרעננה. פלפלית, מרגשת ומתחברת לכל המטופלים שלה. רותם לא מצליחה לשלב בין השאיפה להיות הרופאה הכי טובה לבין השאיפה למצוא זוגיות ולהקים משפחה. לאחרונה הקפיאה ביציות, ושוקלת את צעדיה בעתיד.

ד"ר קרלה ריקטה (35)

מתמחה שנה שישית לנוירוכירורגיה באיכילוב. איטלקייה שהגיעה לארץ במיוחד בשביל ההתמחות, בלי לדעת מילה בעברית. מעל קרלה, שאינה יהודיה ואינה אזרחית ישראל, מרחף כל העת איום סיום הוויזה ועזיבת הארץ באמצע ההתמחות. העובדה שהיא לא יהודייה פוגעת בה גם בתחום הרומנטי. קרלה מכירה בן זוג במהלך העונה.

ד"ר אוריאנה הרן (34)

בכירה צעירה במחלקת כירורגיה פלסטית באיכילוב. אוריאנה היא עולה חדשה מוונצואלה. עלתה לארץ לאור הקושי והבעיות שיש בארץ הולדתה. סבה היה איש מוסד שסייע בתפיסת אייכמן ואימה היא שחקנית טלנובלות מפורסמת בוונצואלה שעזבה את ארצה בגלל שהתבטאה כנגד השלטונות. אוריאנה היא לסבית, נפרדה לאחרונה מבת זוגה.

ד"ר שריף גרה (34)

מתמחה שנה שלישית באורתופדיה בשיבא. במהלך העונה מכיר בת זוג והם מתארסים. שריף הוא ערבי מוסלמי; מתמודד עם היחסים המורכבים שלו עם הקולגות במחלקה שרובם אנשי צבא בעברם ועם קונפליקטים כמו טיפול בשוטר יהודי שנפצע במהומות לוד במבצע שומר חומות. שריף הוא גם האורתופד של הפועל ת"א בכדורגל.

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן