פאודה עונה 4: נחשף התאריך לחזרת הסדרה

יוצר הסדרה אבי יששכרוף שיתף כי העונה הרביעית תעלה במהלך חודש יולי, ועורר התרגשות רבה בקרב המעריצים מרחבי העולם. עלילת העונה החדשה תתקיים מחוץ לגבולות ישראל וביעדים מיוחדים ומפתיעים | כל הפרטים

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/06/22 15:27 ט בסיון התשפב

פאודה עונה 4: נחשף התאריך לחזרת הסדרה
פאודה, צילום: אליה ספינופולוס

חצי שנה אחרי ש-YES חשפה את העלילה המרכזית מהעונה הרביעית של פאודה, היום (ד') יוצר הסדרה אבי יששכרוף מגלה את התאריך בו סדרת האקשן הישראלית תשודר - 13 ביולי הקרוב. בניגוד לעלילת העונה השלישית שהתרחשה ביהודה ושומרון וברצועת עזה, העונה החדשה יוצאת גם אל מחוץ לגבולות ישראל.

דורון (ליאור רז) מתמודד עם אשמה כבדה על מות חברו לצוות ועם תחושת כעס ותסכול בעקבות הדחתו מהיחידה. קפטן איוב (איציק כהן) מנסה לחלץ אותו ממצבו הקשה ומגייס אותו למשימת אבטחה "קלילה" בבריסל. כך דורון מוצא עצמו בבירה האירופאית, מלווה את איוב לפגישה עם מקור לבנוני צעיר בשם עומאר טוואלבה (אמיר בוטרוס).

עומאר, במקור מג'נין, הוא בנו של משת"פ בכיר שסייע רבות לכוחות הביטחון. לאחר שנחשף כבוגד, איוב דאג לשליפתה של משפחת טוואלבה מהגדה, והם התיישבו ברמלה. למרות שאיוב תמך במשפחה במשך שנים, עומאר מעולם לא מצא את מקומו בישראל, ובשנות ה- 20 שלו עבר ללבנון. לעומתו, אחותו מאיה (לוסי איוב) נטמעה בחברה הישראלית והפכה לקצינה מוערכת במשטרת ישראל. אבל הפגישה המיוחלת בבריסל לא הולכת כמתוכנן, ובמהרה דורון מוצא עצמו בעימות חזיתי עם חוליית טרור מתוחכמת ונועזת. המרדף אחריה יקח את דורון ואת הצוות מבריסל אל עומק לבנון, במשימה המורכבת והמסוכנת ביותר שהם ידעו.

לעונה מצטרפים שני שחקנים ישראליים, מארק איווניר בתפקיד סגן מפקד השב"כ, וענבר לביא בתפקיד שני לוחמת חדשה בצוות. עוד יצטרפו לעונה הרביעית: גל פרידמן, לואיי נופי, הזמר לואיי עלי, תום גרציאני, אורי מחרז ושחקנים נוספים. בהשתתפות: ליאור רז, רונה-לי שמעון, עידן עמדי, דורון בן-דוד, איציק כהן, מירב שירום ועוד.