מארוול, סינדרלה וגל גדות: דיסני פלוס חשפה את התכנים החדשים

בשירות הסטרימינג החדש מפרסמים את רשימת התכנים החדשים שיהיו זמינים גם לציבור הישראלי, מנויי השירות יקבלו גישה לסיפורים הגדולים ביותר של דיסני, פיקסאר, מארוול, מלחמת הכוכבים, נשיונל ג'יאוגרפיק וסטאר – הכל במקום אחד

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/06/22 13:48 ט בסיון התשפב

מארוול, סינדרלה וגל גדות: דיסני פלוס חשפה את התכנים החדשים
דיסני פלוס, מגיעים לישראל, צילום: שאטרסטוק

בעוד זמן קצר יושק בישראל שירות הסטרימינג החדש של דיסני פלוס, והיום (ד') נחשפה רשימת התכנים מהם יוכלו ליהנות הצופים הישראליים, הכוללים למעלה מ-1,000 סרטים, יותר מ-400 סדרות, ומעל 120 תכנים מקוריים. 

החל מיום ההשקה, המעריצים של גיבורי-העל יוכלו לצפות ביותר מ-40 סרטי מארוול, כולל המועמדים לפרס האוסקר, "שאנג-צ'י ואגדת עשר הטבעות", ה"נצחיים", "הנוקמים: סוף המשחק", ו"קפטן מארוול", וכן ביותר מ-70 סדרות ועונות של מארוול, ובהן "מון נייט", "לוקי", ו"וונדה וויז'ן".  

מנויי דיסני+ יוכלו ליהנות גם מכ-100 כותרים של דיסני פיקסאר, ובהם כל סדרת הסרטים של "צעצוע של סיפור", "נשמה" (Soul), "אדומה אש", והמועמד לאוסקר "לוקה"; כמו כן, מסרטי וולט דיסני, ובהם זוכה האוסקר "אנקאנטו" המספר את סיפורה המדהים של משפחת מדריגל. 

הסרטים הדוקומנטריים של נשיונל ג'אוגרפיק בדיסני פלוס: גורדון רמזי והאנטומיה של גריי 

"החילוץ", ו-"סולו חופשי", שבויימו על ידי הבימאים והמפיקים זוכי האוסקר, אליזבת' צ'אי וסארהילי וג'ימי צ'ין, יוצגו בשירות לצד סדרות פופולאריות של נשיונל ג'יאוגרפיק, ובהן “העולם על פי ג'ף גולדבלום”, ו"גורדון רמזי מבשל הרפתקה”.

בתחום הבידור הכללי (סטאר), המנויים יוכלו לצפות בכותרים כמו הסדרה הקומית המקורית המצליחה “"רק רוצחים בבניין", סדרות מוגבלות כמו "פאם וטומי", "משפחת קרדשיאן", "קווינז", " משפחת סימפסון", עונות של "האנטומיה של גריי", ","9-1-1"  ו"שחור כזה". כמו כן, סרט המתח "מוות על הנילוס" בכיכובה של גל גדות ובבימויו של קנת' בראנה.

גל גדות

גל גדות, גם לה שמור מקום של כבוד בדיסני פלוס  צילום: shutterstock. 

קלאסיקות ילדות של דיסני: סינדרלה ובת הים הקטנה 

מנויי דיסני+ יקבלו גישה חסרת-תקדים לקלסיקות של דיסני כמו "סינדרלה", "פלונטר", "הנסיכה והצפרדע", ו"בת הים הקטנה". כל אלו יהיו זמינים לצפייה בשירות לצד שוברי-קופות חדשים כמו "ריה והדרקון האחרון", ו"מולאן (2020)". שירות הסטרימינג יאפשר גישה לעוד מאות כותרים של ערוץ דיסני, ובהם סדרות, סרטים קצרים וספיישלים, כולל "המופלאה: הרפתקאות ליידי באג", ו"פיניאס ופרב". 

גם סינדרלה בפנים

גם סינדרלה בפנים צילום: shutterstock

כזכור, בתחילת השנה הודיעה המתחרה נטפליקס על עליית מחירים של 14%, אולם נראה כי היא עדיין זולה יותר מדיסני פלוס. על פי הודעת החברה, מחיר היכרות חד פעמי עומד על 319 שקל לשנה הראשונה, ועל פי תנאי ההטבה, הנרשמים לשירות עד 16 ביוני ייהנו מ-12 חודשי צפייה במחיר של שמונה חודשים בלבד. מחיר דיסני+ ביום ההשקה יהיה 39.90 ש"ח לחודש (במינוי בתשלום חודשי) או 399 ש"ח לשנה (במינוי בתשלום שנתי). המנויים תהיה גישה לצפייה באיכות גבוהה בעד ארבעה מכשירים בו-זמנית, מספר בלתי מוגבל של הורדות לעד עשרה מכשירים ומהאפשרות להגדיר עד שבעה פרופילים שונים, לרבות פרופיל ילדים, המאפשר ניווט קל וידידותי בתכנים מותאמים לפי גיל.