אדיר מילר מבולבל: האם יגיע הסוף לסדרה המצליחה שיצר?

לקראת סיום העונה הרביעית של "צומת מילר", אדיר מילר עדכן כי ייתכן וזו העונה האחרונה של הקומדיה המצליחה. קשת 12: "הודענו לאדיר באופן חד צדדי בצינורות המקובלים, שאנו לא מקבלים את החלטתו ושזו לא עונה האחרונה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/05/22 16:10 כא באייר התשפב

אדיר מילר מבולבל: האם יגיע הסוף לסדרה המצליחה שיצר?
אדיר מילר, צילום: y Moshe Shai/FLASH90

ייתכן והעונה הרביעית של "צומת מילר", אותה יצר וביים אדיר מילר ואשר משודרת בימים אלו, צפויה להיות העונה האחרונה של הסדרה, כך הודיע מילר לאחרונה לקשת 12. מילר ציין מול בכירי הערוץ כי הוא מרגיש שזהו הזמן הנכון לסיים את הסדרה. יחד עם זאת, לאור הצלחת הסדרה, בערוץ מנסים לשנות את החלטתו של אדיר ולשכנעו להמשיך לעונה נוספת. 

את "צומת מילר" כתב וביים אדיר מילר מיד לאחר שהוריד את הסדרה הקודמת שיצר – "רמזור". הסדרה עלתה ב-2016 והיא הקומדיה המצליחה בישראל מאז פיצול ערוץ 2. העונה הנוכחית היא העונה עם נתוני הצפייה הגבוהים ביותר – ממוצע של 17.2% רייטינג ו-430 אלף צופים לפרק.

צומת מילר, הסוף?

צומת מילר, הסוף? צילום: קשת 12

אבי ניר, מנכ"ל קבוצת קשת וחיליק שריר, המשנה למנכ"ל ומנהל ערוץ 12 מסרו: "אנו אוהבים את אדיר וכמובן מכבדים את רצונו. יחד עם זאת ועם כל הכבוד, הודענו לאדיר באופן חד צדדי בצינורות המקובלים, שאנו לא מקבלים את החלטתו ושזו לא עונה האחרונה של צומת מילר. לכן, לא נכנס כאן לשום סיכום ולשום דברי תודה, למרות שהם מגיעים מאד לאדיר. רק נציין את האהבה הגדולה שמקבלת הסדרה ואת תרומתה המכריעה לתוצר הצחוק הגולמי של ישראל. את ההצחקה הזו אי אפשר להפסיק". 

אדיר מילר מסר: "מרגש אותי לראות את התמיכה והאהבה שאני מקבל בקשת. קשת זו משפחה ואני גאה להיות חלק מקבוצת הטלוויזיה הטובה בישראל. ימים אלה הם ימים די מבולבלים עבורי ואת החלטתי הסופית אקבל בסוף העונה. תודה ענקית גם לקהל שצופה תומך ואוהב את הסדרה. אהבת הקהל לסדרה היא לא דבר מובן מאליו וזה הכי מרגש אותי בעולם". 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן