שווה לחכות: הוט חשפה את הסדרות החדשות

השבאבניקים חוזרים לעונה שלישית, תותית ומלעיל משגעות את משטרת ישראל, צעירה דתייה מברוקלין ורותם סלע בעיר העתיקה בירושלים | אלו הדמויות שיעלו בקרוב על המסך הקטן

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 27/02/22 17:46 כו באדר א'

שווה לחכות: הוט חשפה את הסדרות החדשות
ירושלים, תעלה בקרוב, צילום: HOT

מסיבת העיתונאים של HOT שנערכה הבוקר (א') חשפה את התוכן שיעלה בשנה הקרובה, הכולל סדרות חדשות ועונות המשך לתוכן מוכר. סיפורי מתח, קומדיה פרועה, דרמה וגם רומנטיקה, זה מה שמחכה לנו. 

"ירושלים": הסדרה היא שיתוף פעולה ראשון בישראל של HOT עם חברת התוכן וההפצה ITV ובהפקת TEAM DRAMA :סדרה היפר ריאליסטית טעונה, דחוסה ומחוספסת בכיכובם של דורון בן דוד, רותם סלע וצביקה הדר שמתרחשת במקום הקדוש בעולם – העיר העתיקה של ירושלים. קילומטר מרובע קלסטרופובי מוקף מצלמות וחומות שמכילות בתוכן מאבקי שליטה אכזריים המתנהלים בין נציגיו הרשמיים של אלוהים, יצרים אפלים, שחיתות, סיאוב, ואת האמונה העיוורת שמאפשרת לכל זה לקרות. כשהדבר היחיד שמונע מהקפסולה המרוכזת הזו להתפוצץ בכל רגע נתון הוא הסטטוס קוו עליו מופקדים שוטרי מרחב דוד שכבר מזמן הבינו שבכדי לשמור על המקום הקדוש בעולם לפעמים אתה חייב להיות מושחת.

שחקנים: דורון בן דוד, רותם סלע, צביקה הדר, הישאם סולימאן, נסרין קדרי, עלא דקה ועוד. יוצר: דוד אקרמן במאי: אילן עבודי מפיקים: TEAM DRAMA -מוש דנון וחיים שריר

"בוגד" :סדרה חדשה של עמית כהן ורון לשם בכיכובם של ליאור אשכנזי, ניב סולטן, עוז זהבי, דקלה ואורנה בנאי. "בוגד", הכוללת 8 פרקים, עוקבת אחר סיפור היעלמותו של מטוס נוסעים ישראלי. בטיסה מת"א להודו, המטוס נעלם מהאוויר והפתרון לתעלומה מסתתר בין זהויות 225 הנוסעים, הכוללים בין היתר את אשתו וילדיו של איש שטח בכיר בשב"כ, שלאחרונה נפלט מתפקידו בעקבות פציעה אשר הותירה אותו לקוי ראייה וכעת חוזר לעזור בחקירה. בני משפחות הנעדרים מחטטים בחיי יקיריהם, ומגלים סודות שלא ידעו על האדם שהיו בטוחים שהם מכירים יותר מכל. ישראלים בכל הארץ מתחילים לחשוד בילדיהם, בהוריהם, בבני זוגם, כשגילויים חדשים מבהירים שהפתרון לחידה, מה קרה בתא הטייס ומה עלה בגורל המטוס, מסתתר בין זהויות הנוסעים. "בוגד" הינה שיתוף פעולה ראשון בין HOT לחברת ההפקה וההפצה END WEST MEDIA"( ימים נוראים", "שעת נעילה").

צילום: HOT

שחקנים: ליאור אשכנזי, ניב סולטן, עוז זהבי, דקלה, אורנה בנאי ועוד. 

"חאנשי": כמו כל צעירה דתייה מהקהילה היהודית בברוקלין, גם חאנשי (עליזה חנוביץ') במסלול הנכון להתחתן בשידוך, להפוך לרחם מהלך ולהכין כל היום צ'ולנט לבעלה ולששת ילדיה. אלא שבניגוד לכולן, חאנשי סוחבת איתה פנטזיה סודית שלילדה דתייה טובה כמוה אסור לחלום. רגע לפני החתונה לגבר שהיא לא באמת מכירה, היא מחליטה להפתעת כולם ובהתנגדות משפחתה, לנטוש הכל ולעשות עלייה פתאומית לארץ ישראל. דווקא בארץ הקודש, בלב ירושלים הטהורה וכשהיא מוקפת עולות חדשות דתיות, חאנשי עוברת מסע פרוע, חסר גבולות, והופכת לאישה החופשייה וההרפתקנית שהיא נולדה להיות. לראשונה, היא זו שבשליטה על חייה. אלא שהמעבר מחיים שמגיעים עם ספר חוקים – לחיים ללא חוקים בכלל – מעמיד את חאנשי ואת חברותיה העולות למבחן מרתק, נוגע ללב ומלא הומור.

חאנשי

חאנשי צילום: ורד אדיר

שחקנים: עליזה חנוביץ', מרנינה שון, תומר מכלוף, לי בדר, דור גבירצמן, אושרי כהן, דניאל מורשת, דניאל ג'יידלין, מיכל בירנבאום, אלקי ג'ייקובס, רוי מילר, רוני דלומי, דיאנה גולבי, ליהיא גרינר, שרי וטליה ברטפלד. 

"8200": סיפור מתח בינלאומי חובק עולם, שמציג לצופה חוויה של מדרון חלקלק מרתק: כך עלולה ישראל להיקלע לקונפליקט אלים, שאיש אינו רוצה בו, אך אין דרך לעצור אותו. כמו אפקט פרפר, כמו מגדל קלפים קורס, צעד צעד, המזרח התיכון יוצא משליטה לכיוון עימות. זו סדרה אדג׳ית עכשווית על טכנולוגיית 2022 ,על וסייבר וריגול, שנוצרה בהשראת סיפורים אמיתיים. העלילה עוברת דרך המתח של סיכול טרור בינלאומי, חטיפות, הברחות טילי קרקע-קרקע לא קונבנציונליים ואמצעי ריגול וסייבר שהינם מסוכנים לא פחות מנשק. החידה המודיעינית מורכבת מאינספור רסיסי מידע, שמחוברים לפאזל תלת-מימדי. מאבק בלתי פוסק לראות דרך אוקיאנוס הפרטים את התמונה הגדולה, שכל העולם מפספס. כלי הנשק של גיבורי הסדרה הם טכנולוגיית העתיד, זיהוי פנים, זיהוי קול, סייבר, איכונים ומעקבי לווין, ואינספור אמצעים נוספים.

יוצרים: עמית כהן ואסף ברנשטיין הפקה: יואב גרוס

"ממושטרות": קומדיה פרועה מהיוצרת והקומיקאית גיתית פישר. אחרי שהקורונה חיסלה את קריירת הזמר של תותית ומילעל, הן נאלצו לחזור עם הזנב בין הגפיים להום טאון שם גדלו-אור עקיבא-והצטרפו לגוף היחיד שפרח בפנדמיה: משטרת ישראל! חמושות בסמכות, אקדח ובעיות דיקציה, הן באות לארגן את המדינה והפעם לפי ראות עיני השקד שלהן אבל במקום ליהנות משימוש לרעה במרות ולהרים את הגרון על אזרחים בכיף כפי שציפו שיהיה, הן נוחתות ישר ללב פרשת הצתות סדרתיות של בתי עסק שמסעירה את התחנה וכך גם שתיהן מסתבכות בחקירה. האם תותית ומילעל הן בדיוק מה שמשטרת ישראל צריכה עכשיו על הראש? בוודאי שכן! תבואו, יהיה בעייתי מאוד.

יוצרים ושחקנים: גיתית פישר, אושרית סרוסי ספיר, חן רוטמן.

"שייטת 13": סדרת דרמה ופעולה שמספרת את סיפורה של השייטת ולוחמיה, לאורך תקופות שונות בהיסטוריה הארוכה והמפוארת שלה. העונה הראשונה עוסקת באחד האירועים המכוננים בהיסטוריה של השייטת, והיא מספרת אותו כדרמת התבגרות, סיפור חניכה אלים ומדמם, שבמהלכו נערים נעשים לוחמים, חווים אבדן בלתי נתפס ומצליחים לעלות ממנו, אנוסים להתבגר, למרות שבמובן מסוים, לנצח יישארו ילדים. לנצח ישאירו חלק מנשמתם שם – ביחידה, בעתלית. 

"שבאבניקים 3": התכנית הייתה אמורה להיות מושלמת: להביא 10,000 חולצות אלקמט לבנות מסין ולמכור אותן לבחורי ישיבה במחיר גבוה פי 6 .כל הנתונים התיישרו על הדף והתעקמו במציאות כשהשבאבניקים נתקעו עם קונטיינר ענק של חולצות לבנות וחובות גדולים. ככה הם מתגלגלים להיות מק"קים (מדריכים קטנים) בישיבה הכי מופרעת שיש: "פניני חכמה". ישיבה ששלושה ראשי ישיבה שלה התאבדו מדיכאון. להיות מדריך זה אומר להיות בתחתית שרשרת המזון בישיבה: התלמידים לא ממש שמים עליך, ואתה גר בחדר קטן ועלוב בפנימייה. כשהמטלות שלך הן להיות סיבובי השכמה לתפילה בשש בבוקר, לדאוג לבחורים למזלגות בארוחת צהריים ולהתעסק בתלונות הכי קטנות שלהם. בעונה השלישית, השבאבניקים, האנשים הכי אנוכיים ומפונקים שיש, עוזבים את ממלכת החיים הטובים שלהם ויוצאים לגלות את עצמם כמחנכים. אולי סוף סוף יתבגרו.

שחקנים : אורי לייזרוביץ, עומר פרלמן, דניאל גד, ישראל אטיאס, מאיה ורטהיימר ועוד.