יום הקולנוע כרטיס בעשרה שקלים | אלו הסרטים בקולנוע

ביום הקולנוע כולנו יכולים לזכות בכרטיסים מוזלים עבור צפייה בסרטים איכותיים. מומלץ להזמין מקום מראש | רשימת הסרטים המלאה

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 23/02/22 08:05 כב באדר א'

כרטיס בעשרה שקלים | אלו הסרטים בקולנוע
אילוסטרציה, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

מספר חודשים חלפו מאז יום חל יום הקולנוע הישראלי, ומחר (ה') נוכל שוב ליהנות מהיוזמה של משרד התרבות והספורט והתאחדות ענף הקולנוע, שמאפשרים גם הפעם, ביום הקולנוע, כרטיסים לסרטים ישראליים ובינלאומיים בעשרה שקלים בלבד. בימים כאלה עמוסים, מומלץ להזמין מקום מראש, וכדי להימנע מהתלבטויות ברגע האחרון, כדאי להציץ ברשימת הסרטים המוצעים. 

סרטים בינלאומיים לצפייה ביום הקולנוע

"חתונה בהפתעה" בכיכובם של ג'ניפר לופז, אוון וילסון ומאלומה. מוות על הנילוס" בכיכובם של גל גדות, קנת בראנה וטום בייטמן. "סוכן הצללים" בכיכובם של ליאם ניסן ואיידן קווין, "הדוכס" בכיכובם של ג'ים ברודבנט, הלן מירן ומתיו גוד, "לב שקט" בכיכובה של קייט וינסלט. "אהבה, חתונות ואסונות אחרים" בכיכובם של ג'רמי איירונס, דיאן קיטון ומגי גרייס. וגם הסרטים "דוג טריפ" ו"ספיידרמן: אין דרך הביתה". "שעה גורלית" עם נעמי ווטס, ועיבוד חדש לבאטמן. 

סרטים ישראליים לצפייה ביום הקולנוע

"תמונת ניצחון" של אבי נשר, סרט המביא את סיפורו של קיבוץ ניצנים במהלך מלחמת העצמאות. הקרנת בכורה של הסרט "סנולד" בכיכובם של שלומי קוריאט, אורי פפר, טלי שרון נתי קלוגר ושמיל בן ארי. הסרט של ליאור אשכנזי, "זרים מושלמים", בכיכובם של מורן אטיאס, חנן סביון, רותם אבוהב, יוסי מרשק וגיא אמיר. "הנה אנחנו" של ניר ברגמן בכיכובם של שי אביבי, נועם אימבר וסמדר וולפמן.