צפו שחר עדוי שוב מדהים את השופטים באקס פקטור

הצעיר ממוצא תימני עם הפאות הארוכות שוב מצליח לרגש את השופטים בתחרות המוזיקה של רשת 13, והפעם בביצוע מעניין ביותר של לא אחר מאשר מייקל ג'קסון

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/01/22 20:29 יד בשבט התשפב

שחר עדוי שוב מדהים את השופטים באקס פקטור
שחר עדוי, צילום: רשת 13

הזמר הדתי עם קול הפעמונים שמתמודד בימים אלה בתוכנית האקס פקטור לאירוויזיון, שחר עדוי, ירגש את הצופים הערב (א') בביצוע מיוחד בשלב רבע הגמר בתוכנית המוזיקלית אקס פקטור, ויבצע את השיר של מייקל ג׳קסון, man in the mirror. 

כזכור, לאחר לאחר שבתחילת התוכנית הציג את  "מחוואת" - אצבע איתה נעזר הקורא בקריאת התורה, וחשף כי בעזרתה הוא מלמד ילדים לקרוא את הפרשה שלהם לבר המצווה, הוא גם ביצע את השיר דיווה, שירה של הזמרת דנה אינטרנשיונל שזכה בתחרות האירוויזיון ה-43 שהתקיימה בבריטניה. בעקבות זכיית השיר התקיימה תחרות האירוויזיון בישראל. 

התכנית, שמתבססת על המודל הבריטי ועלתה לשידור בישראל לראשונה בשנת 2013, זכתה בפרס האקדמיה לטלוויזיה לאותה שנה. צוות השופטים השנה כולל את רן דנקר, מירי מסיקה, זוכת האירוויזיון נטע ברזילי, ואביב גפן, כאשר המנחה היא לירון ויצמן.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן