אצבע לקריאה בתורה הגיעה לתכנית אקס פקטור: שחר עדוי מסביר

הצעיר ממוצא תימני והפאות הארוכות שהצליח להקסים את שופטי תכנית המוזיקה, הגיע לפרק שישודר הערב מלווה ב"מחוואת", האצבע המשמשת את הקורא בתורה: "את המחוואת הזה הביא לי אדם שהיה קרוב ללבי ונפטר לאחרונה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/12/21 16:38 כב בטבת התשפב

אצבע לקריאה בתורה הגיעה לתכנית אקס פקטור: שחר עדוי מסביר
שחר עדוי, צילום: רשת 13

המנצח בתכנית המציאות העוסקת בחיפוש אחר הכישרון הבא בעולם המוזיקה של ישראל, אקס פקטור, ייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון לשנת 2022, שיתקיים באיטליה. אחד מהמתמודדים הוא שחר עדוי, הצעיר ממוצא תימני בעל הפאות הארוכות, שהצליח להקסים את השופטים.

בפרק שישודר הערב, מסביר עדוי על ה"מחוואת", האצבע איתה נעזר הקורא בספר התורה. "את המחוואת הזה הביא לי אדם שהיה קרוב ללבי ונפטר לאחרונה, עם זה אני משתמש עם הילדים שאני מלמד לבר המצווה". עדוי נראה מדגים כיצד משתמשים באצבע, עם פסוק הפותח את פרשת עקב בספר דברים. 

התכנית, שמתבססת על המודל הבריטי ועלתה לשידור בישראל לראשונה בשנת 2013, זכתה בפרס האקדמיה לטלוויזיה לאותה שנה. צוות השופטים השנה כולל את רן דנקר, מירי מסיקה, זוכת האירוויזיון נטע ברזילי, ואביב גפן, כאשר המנחה היא לירון ויצמן.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן