החלו הצילומים לעונה השנייה של "מנאייכ", מתי השידור?

החלו צילומי העונה החדשה של הסדרה המצליחה ויוצר הסדרה משתף בסלפי מתרגש. איילה חסון תצטרף לקאסט המרשים, ואורנה פיטוסי ומיה דגן לא ימשיכו

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/11/21 11:47 יא בכסלו התשפב

החלו הצילומים לעונה השנייה של "מנאייכ", מתי השידור?
מנאייכ, צילום: איציק בירן ואלירן אביטל

"מנאייכ", שעלתה לשידור באוגוסט 2020, היא אחת הסדרות המצליחות ביותר של תאגיד השידור הציבורי. הסדרה עלתה לפני יותר משנה ונחלה הצלחה גדולה עם סט מרשים שכולל את שלום אסייג, עמוס תמם, אורנה פיטוסי ועוד. יוצר הסדרה והכותב הוא רועי עידן, כשאת הסדרה מביים אלון זינגמן.

העונה השנייה שתשודר במהלך 2022, תחל בדיוק מהמקום בו הסתיימה העונה הראשונה: מציאת גופתו של רוסלן מנחמוב, סצינת הסיום בעונה 1,  שואבת את טל בן הרוש (לירז חממי) בחזרה אל תיק ברק הראל (עמוס תמם) ויחד איתה את איזי (שלום אסייג) שמוזעק לשוב מהפנסיה. איזי מוצא את עצמו שוב ראש בראש מול חברו הטוב לשעבר, והמערכת שוב מנסה לסכל את מאמציו להשיג צדק. בסיבוב הזה הכול יהיה אישי יותר, מדמם יותר ומסובך יותר. 

צילום: כאן 11

בטקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה שנערך באפריל האחרון "מנאייכ" קטפה את פרס סדרת הדרמה הטובה ביותר, כשאסייג ותמם זוכים בפרס השחקן הראשי ושחקן המשנה הטובים ביותר. היום (ב') מפרסם רועי עידן סלפי ראשון מהסט וכותב: "סלפי יום צילומים ראשון".

בחודשים האחרונים פורסם כי השחקנית אורנה פיטוסי המתנגדת להתחסן או להיבדק לא תמשיך בסדרה בעקבות כך. "מי שלא מוכן להיבדק לפני הגעה לצילומים לא יכול להשתתף בצילומים ולסכן את כל שאר האנשים על הסט", מסרה ההפקה. גם מיה דגן לא תמשיך לעונה השנייה. שם מפתיע שישתתף בעונה החדשה הוא איילה חסון שתשמש בתפקיד עצמה אחרי שרינה מצליח דחתה את ההצעה שהוגשה לה.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן