"אין לנו ברירה": משחקי הדיונון חוזרת לעונה שנייה

זה היה עניין של זמן: היא שיגעה את כל העולם ולקח לה רק 26 ימים להפוך לסדרה הפופולרית ביותר בנטפליקס, שמודיעה על עונה שנייה ללהיט הדרום קוריאני: "אין לנו ברירה אלא להודיע שיש עונה שנייה. אז הנה - יש עונה שניה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/11/21 14:39 ה בכסלו התשפב

"אין לנו ברירה": משחקי הדיונון חוזרת לעונה שנייה
צילום: netflix

משחק הדיונון (בקוריאנית: 오징어게임) היא סדרת דרמה ומתח דרום קוריאנית המשודרת בנטפליקס. לסדרה תשעה פרקים והיא הופקה ונכתבה על ידי וואנג דונג-היוק ומככבים בה השחקנים הקוריאנים פארק היי סו ולי יונג-ג'ה. את הפרטים היבשים הללו יודעים כבר יותר מ-100 מליון אנשים שכבר צפו בה.

הסדרה הפכה הכי פופולארית בנטפליקס בכל הזמנים, וגם בישראל הפכה הסדרה לנצפית ביותר אי פעם. משחקי הדיונון הדיחה את הסדרה הקודמת שאחזה בכתר, ברידג'רטון, שהחזיקה בשיא הקודם עם 82 מיליון מנויים שצפו בסדרה בתוך 28 ימים.

לאחר ההצלחה המטורפת הזו ההודעה על העונה השנייה רק עניין של זמן. במאי ויוצר הסדרה וואנג דונג-היוק בישר לעולם את הבשורה במהלך הקרנה מיוחדת ל"משחק הדיונון" שהתקיימה בלוס אנג'לס. הבמאי סיפר: "יש כל כך הרבה לחץ ואהבה מצד המעריצים לעונה שניה שאני מרגיש שאין לנו ברירה אלא להודיע שתהיה אחת. אז הנה אני אומר- תהיה עונה שניה". הוא הוסיף: "העונה החדשה עדיין בראש שלי, אני בתהליכי כתיבת הרעיון אז מוקדם מדי להגיד מתי תעלה או מה יהיה בה, אבל אני יכול להבטיח לכם את זה- ג'י האן יחזור ויעשה משהו גדול בשביל העולם".

(הטריילר לעונה הראשונה)