הפיצ'ר החדש של נטפליקס - מגיע גם לאנדרואיד

לאחר שבאפריל השיקה את כפתור "הפעל משהו" בטלוויזיות, Netflix מכניסה את האופציה גם לכל מכשירי האנדרואיד, זאת במקביל לעדכונים נוספים שמגיעים לאלו הצופים בטלפון הנייד

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 06/10/21 11:24 ל בתשרי התשפב

הפיצ'ר החדש של נטפליקס - מגיע גם לאנדרואיד
נטפליקס, צילום: shutterstock

כפתור "הפעל משהו" שבעזרתו הצופים יכולים לצפות בסרט או סדרה ש-Netflix בוחרת עבורם על סמך הרגלי הצפייה הקודמים – יופיע מעתה גם במכשירי אנדרואיד. 

"הפעל משהו" מיועד לכל מי שמתלבט מה לראות בין שלל בתכנים שמציעה Netflix. 'הפעל משהו' מפעיל מיידית כאמור סדרה או סרט שהצופה יאהב על סמך צפיה קודמת. בלחיצה אחת נוספת על 'הפעל משהו אחר' ניתן לקבל סדרה או סרט חדשים לגמרי; סדרה או סרט שכבר צופים בו; סדרה או סרט ברשימה של המנוי; וסדרה או סרט שהצפייה בהם לא הסתיימה.

באפריל הושק הכפתור במכשירי הטלוויזיה, ונרשמה התלהבות רבה בקרב הצופים, שנהנו מכך שבוחרים עבורם את התכנים. Netflix מודעת לכך שצופים רבים בוחרים לראות את הסדרות והסרטים שלהם לאו דווקא בטלוויזיה, ולכן מעתה הפיצ'ר ייכלל בכל מכשירי האנדרואיד בעולם, ויופיע בתחתית המסך בחשבון הפרטי.

במקביל להשקת הפיצ'ר החדש במכשירי האנדרואיד, Netflix מציגה עדכונים נוספים להעצמת חוויית המשתמש. Downloads For You מציע למשתמשי אנדרואיד להוריד באופן אוטומטי תכנים מומלצים בהתבסס על תכנים שצפו קודם לכן. המשתמש יכול לשלוט בכמות והגודל הסדרות שהוא רוצה להוריד למכשיר. הפיצ'ר הזה ייכנס גם למכשירי iOS בהמשך החודש.

Play Partial Downloads מאפשר למשתמשי אנדרואיד ו-iOS לצפות בתוכן לפני שההורדה שלו הסתיימה.

Fast Laughs מאפשר לצופים לגלול בין קטעים קומיים קצרים מתוך הקטלוג השלם, בשביל לגלות רגעים מצחיקים. הפיצ'ר קיים רק למשתמשים במכשירי iPhone במספר מדינות.

Top 10 מסייע לצופים בכל המכשירים הסלולאריים לראות את 10 התכנים הפופולאריים באותו יום במדינה בה הם נמצאים.

Netflix הוא השירות המוביל בעולם לבידור באמצעות האינטרנט, עם 204 מיליון מנויים בתשלום ביותר מ-190 מדינות. מנויי Netflix נהנים מסדרות טלוויזיה, מכותרים תיעודיים ומסרטים במגוון רחב של ז'אנרים ושפות.