הטרמפיסטיות: סדרת הרשת האהובה חוזרת, הפעם בגרסה נשית

אחת מסדרות הרשת האהובות בשנים האחרונות חוזרת בעונה חדשה עם טוויסט מעניין: פרקים על טהרת המין הנשי. "הטרמפיסטיות הולכות להיכנס לכם ללב". זוהי העונה החמישית של הסדרה, והיא תשודר בכאן דיגיטל

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/11/21 16:49 ד בכסלו התשפב

הטרמפיסטיות: סדרת הרשת האהובה חוזרת, הפעם בגרסה נשית
הטרמפיסטים, צילום: צילום מסך

הסדרה "הטרמפיסטים" עוסקת בסיפורים האישיים של טרמפיסטים מכל קצוות המדינה שזוכים לעלות על הרכב של יאיר אגמון, הנהג, ומיוצרי הסדרה. הם עולים על הרכב, מקבלים טרמפ עד למקום חפצם, כאשר תוך כדי הנסיעה הם מספרים את סיפורם האישי.

סדרת הרשת, זוכת פרס האקדמיה לשנת 2019, התחילה בכלל בתור בפרויקט של יאיר אגמון ואלעד שוורץ כסטודנטים לקולנוע ב"סם שפיגל'. הסדרה נקנתה על ידי התאגיד ומאז היא פורחת, וכעת עומדת בפניי העונה החמישית שלה.

הסדרה סיפרה עד כה סיפורם של כ-35 טרמפיסטים, בהם אמו של אגמון, טרנסג'נדית דתייה, נערים מהפריפריה ועוד ועוד דמויות צבעוניות שלא רואים בדרך כלל על המסך. העונה הקודמת הייתה עונה בסימן בני נוער, כאשר נחשפנו לסיפורם של שבעה נערים ונערות.

"במהלך העונה תוכלו לפגוש את תהילה, חוזרת בתשובה שמתמודדת עם טראומה מעברה, את אילהאם, בדואית מסורבת גט שבונה לעצמה חיים חדשים, את ירדן, צעירה תושבת הנגב, שלא ראתה את הים חמש שנים, ועוד רבות אחרות", סיפר היוצר יאיר אגמון, "תהדקו חגורות ותהיו מוכנים - הטרמפיסטיות הולכות להיכנס לכם ללב". 

"אל הנשים שבצידי הדרך ובשולי התודעה": העונה החמישית עומדת בסימן נשים, והיא תכלול תשעה פרקים בהם הן יספרו את סיפורן האישי תוך כדי טרמפ. העונה צפויה לעלות ב-15.11, בעוד כשבוע, והיא תשודר בכאן דיגיטל.

(טריילר לעונה הראשונה)

 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן