כמה הייתם משלמים כדי להיות קרמבו?

הפקת התוכנית "זמר במסכה" נערכת למכור את התחפושות שהסוו בהצלחה ידוענים, המחירים לקהל בבית לא יהיו זולים. "כל תחפושת זאת עבודה קשה שכוללת גם פיסול"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 22/07/21 09:39 יג באב התשפא

כמה הייתם משלמים כדי להיות קרמבו?
צילום: צילום מסך מתוך התוכנית

חצי שנה לאחר שהסתיימו שידורי העונה הראשונה של תוכנית הריאליטי "הזמר במסכה" של קשת 12, הציבור הרחב יוכל ליהנות מהתחפושות המושקעות לא רק על המסך הקטן. הפקת התוכנית עדכנה כי התחפושות, אשר עברו ניקיון ונשמרו באחסון, יימכרו במחיר שנע בין 5,000 שקל ל-10,000 שקל כל אחת. 

הקונספט מבוסס על תכנית אמריקאית בשם "The Masked Singer" שמשודרת כבר שלוש עונות (הרביעית בדרך) ברשת FOX, שבעצמה מבוססת על התוכנית בדרום קוריאה שנקראת "King of Mask Singer".

התכנית, שהפכה את עניין המסכות לטרנדי עוד לפני שהקורונה הגיעה, מביאה מפורסמים מכל הסוגים, החל מפוליטיקאים, שחקנים וזמרים, ועד ספורטאים ואושיות רשת, לבצע שירים כשהם לבושים בתחפושת מלאה. צוות השיפוט מורכב מאנשים ונשים מפורסמים בעצמם שתפקידם הוא לנחש את זהות המתמודדים מאחורי המסכה, וזאת בעזרת השירה שלהם, וסרטון רמזים שמוצג לפני כל שיר. בסוף כל קבוצת זמרים, המועמדים עומדים בפני הצבעה של הקהל והשופטים, כשמי שמקבל הכי פחות קולות - יוצא מהתכנית, לא לפני שהוא חושף את זהותו המפתיעה. 

המעצבת עדי אנה טלז'ינסקי סיפרה ל-ynet כי רק עבודת ההכנה של 14 התחפושות ארכה כחודשיים, וכי עשרות אנשים עמלו על כל אחת ואחת מהן: "מסנדלרים ועד לתופרים. כל תחפושת זאת עבודה קשה שכוללת גם פיסול". לדבריה, המחיר אינו קבוע ומי שירצה לרכוש את את כל התחפושות יחד, ניתן יהיה להגיע להסדר.