חתונה ממבט ראשון: הערב הזוגות החדשים נחשפים

תוכנית הריאליטי שכבר רשמה לזכותה זוג אחד מאורס, עולה הערב בקשת 12 בעונה חדשה עם זוגות חדשים, וגם הפתעה לצופים: לראשונה בחתונה ממבט ראשון: חתן אחד ושתי כלות

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/07/21 15:17 ד באב התשפא

חתונה ממבט ראשון: הערב הזוגות החדשים נחשפים
צילום: יחצ

הערב תעלה בקשת 12 העונה החדשה של תוכנית הריאליטי הרומנטית "חתונה ממבט ראשון". אחרי החדשות, הצופים יזכו לראות את שבעת הזוגות החדשים של התוכנית, שיעלו למסך את הסיפורים,  האהבות, והאתגרים שלהם בדרך לזוגיות המושלמת. 

הפעם, פרק פתיחת העונה יהיה שונה לגמרי ממה שאנחנו מכירים. לראשונה, גם אתם תרגישו איך זה לא לדעת עם מי אתה מתחתן.

בתחילת השבוע נודע כי ניר פור והגר משה, יוצאי העונה הקודמת, הכריזו על אירוסיהם. הזוג שהכיר תחת החופה בעונה השלישית, התארס אחרי שנתיים של זוגיות שהחלה מול כל עם ישראל בתכנית. כעת הם עתידים להיכנס שוב תחת החופה אבל הפעם כדת משה וישראל.

מדובר בזוג ראשון שיוצא מהתכנית שבאמת ממסד את הקשר אחרי גמר התכנית, היו עוד זוגות מבטיחים אך כולם נפרדו בסופו של דבר. הגר וניר החלו ברגל שמאל את הזוגיות שלהם, כשהגר הקשתה בעיקר על ניר שהיה מוכן לתת הזדמנויות רבות לקשר בינהם. לבסוף הגר התרצתה מהנכונות של ניר והשנייים החליטו להישאר יחד גם בגמר התכנית. בניגוד לציפיות הזוג הפכו לאוהבים גם אחרי התכנית, ואף הפכו לזוג האהוד ביותר בתולדותיה, וכעת נראה שאהבה מנצחת הכל וניר הציע להגר נישואין. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן