מתמודדי האח הגדול VIP נחשפים

אי אפשר להתעלם מתוכנית הראליטי הכי טראש במדינה, נכון שאתם מספרים לכולם שאתם לא צופים בתכנית, אבל רשימת המתמודדים החדשים תשאיר גם אתכם פעורי פה. הבאנו לכם את הרשימה המלאה כדי שתישארו מעודכנים

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/07/21 09:19 ב באב התשפא

מתמודדי האח הגדול VIP נחשפים
האח הגדול, צילום: אוליבר פיטוסי פלאש 90

האח הגדול היא כבר מזמן תופעה, התכנית השנואה והאהובה שהצמיחה שורה ארוכה של סלב'ס במדינה חוזרת בעונת VIP מסקרנת, אחרי שנשמרו בסוד במשך החודשים האחרונים ואף הוכנסו לבידוד לקראת פתיחת העונה, רשימת המתמודדים הנוצצת נחשפה אתמול (ש') בפרק השקה מיוחד.

בואו נראה כמה אנשים תכירו מרשימת המתמודדים המלאה, אמרנו VIP, אבל אל תהיו בטוחים שתכירו את כולם. בואו נתחיל. המנחים הם הצמד המוכשר גיא זו ארץ שמגיע אחרי עוד עונה של התכנית הישרדות בפיליפינים ולירון ויצמן, אלו המתמודדים:

אורן חזן

אורן חזןצילום: Yonatan Sindel/Flash90

אורן חזן, נשוי+2, בן 40 ממעלה אדומים, חבר כנסת לשעבר מטעם הליכוד ואחד האנשים הכי מוכרים במדינה, אם לחיוב ואם לשלילה, יהיה קשה לפספס את חזן.

דנה רון, בת 50 מתל אביב, אושיה עם עבר של תכניות ראליטי, רון השתתפה בעונה השלישית של האח הגדול וככבה גם בהישרדות, לשחק ראליטי, היא יודעת.

ג'קי מנחם, נשוי+1, בן 33 מרמת גן מנחם הוא בעל בית דפוס למחייתו ומוכר לחובבי הסדרה מזכייתו בעונה השלישית של האח הגדול.

אור שפיץ, בת 24 מתל אביב, אושיית אינסטגרם עם למעלה מ-300 אלף עוקבים וקונדיטורית מפורסמת, מקווים בשביל דיירי האח כי שפיץ תדאג לקינוחים.

מאיה בצלאל עסיס, נשואה+2, בת 37 מרמת גן. מאיה היא אשת תקשורת מוכרת ומגישת רדיו, נכנסה לחיינו בתור החברה הטובה של נינט.

עומר ברזני, בן 29 מירושלים. מוכר לנו מהמרוץ למיליון ובעל עיסוק מיוחד בתחום הקנאביס.   

אייל ברקובר, בן 31 מתל אביב, ברקובר השתתף בעבר בהישרדות שם לא הצליח במיוחד והוא עוסק בדוגמנות למחייתו

רומי גיאור, בת 23 מרמת השרון, גיור היא אשת תקשורת צעירה שעוסקת בתחום הבידור. רומי התמודדה בעבר בתכנית 2050 והיא תהיה המתמודדת הצעירה של הבית, בהצלחה.

מירי כהן, נשואה+4, בת 50 מחדרה, מוכרת לכולם כאמא של אלין כהן האושיה המפורסמת, מירי מנהלת את העסקים של ביתה ומוכרת כבשלנית מעולה.

תמיר ורדי, רווק+2 בהורות משותפת, בן 48 מיהוד,  ורדי הוא רכז משאבי אנוש וכוח אדם. וגם הוא בוגר האח הגדול, ורדי השתתף בעונה הרביעית של האח וקצת נעלם מאור הזרקורים.

ג'קו אייזנברג, בן 40 מנתניה, גם הוא מגיע מהראליטי אחרי הזכייה הבלתי נשכחת בעונה הרביעית של כוכב נולד. ג'קו הו אזמר ויוצר.

רועי לולו, בן 46 מתל אביב, מעצב שיער ומאפר מוכר שאוהב לקוחות מפורסמים ונוצצים, רואה בעצמו אומן.

ציפי רומנו, מאורסת טרייה+2, בת 41 מרמת השרון, רומנו עוסקת ביחסי ציבור והתארסה לא מזמן, נכנסה לחיינו דרך הסדרה מחוברים.

שרית פולק רוסו, נשואה, בת 30 מחיפה, מוכרת בתור האישה של סטטיק לו נשאה בחתונה מתוקשרת בחודש שעבר. שרית היא מפיקת אירועים ומגיעה לבית האח רגע אחרי החתונה.

טיטי איינאו, בת 30 מתל אביב, מוכרת כמלכת היופי של ישראל לשנת 2013. טיטי היא דוגמנית והשתתפה גם בתכנית הישרדות.


הטריילר לעונה שהחלה.