אסף גורן: לא אשתתף בתכנית בגלל צילומים בימים הנוראים

גורן שזכה בתכנית הריאליטי "האח הגדול VIP" נאלץ לדבריו לוותר על השתתפות בתכנית נחשבת בחו"ל אחרי שגילה כי היא תצולם במהלך הימים הנוראים: "בוחר ללכת עם האמת הפנימית שלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/09/20 13:12 יח באלול התשפ

אסף גורן: לא אשתתף בתכנית בגלל צילומים בימים הנוראים
גורן ברגע זכייתו ב"אח הגדול", צילום: שלומי כהן - פלאש 90

זוכה העונה השלישית של "האח הגדול VIP" אסף גורן, סיפר למעריציו כי נאלץ לבטל את השתתפותו בתכנית ריאליטי בחו"ל בשל העובדה שהצילומים אמורים להתרחש במהלך הימים הנוראים.

"עוקבים וחברים יקרים שלי, ברגעים אלו ממש הייתי צריך להיות מנותק מהעולם, ובעיצומה של תוכנית ריאליטי באחד מערוצי הטלויזיה הגדולים בעולם", סיפר גורן, "כל מי שמכיר אותי יודע מאז ומתמיד שבכל צעד והחלטה בחיים שלי, אני משתדל ללכת עם הלב והאמונה שלי. ככה אני חי את החיים שלי, ואני מאמין באמת ובתמים, שיש רגעים בחיים שבנאדם צריך לבחור נכון ואם יבחר נכון – הבחירה הזו תהיה שווה לו יותר מכסף או תהילה".

גורן שידוע בכך שהולך תמיד עם ציצית מתחת לבגדיו, תיאר את ההחלטה שנאלץ לעשות. "זמן קצר לפני תחילת התוכנית, התבשרתי שהצילומים צפויים להתארך יותר מהמשוער ועלולים לגלוש לתוך ראש השנה ויום כיפור, כל מי שמכיר אותי יודע עד כמה המסורת חשובה לי. ולכן, בהחלטה לא קלה אך שלמה לגמרי - החלטתי לוותר על ההשתתפות בתוכנית. נכון, היא אולי הייתה סוללת לי כיון ודרך חדשים וחושפת אותי לקהל חדש, אבל אני בוחר ללכת עם האמת הפנימית שלי".

"אני מאמין שהאחריות שלנו, כדמויות שמובילות דעת קהל ושאחריהם עוקבים אלפי בנו נוער, היא לתת דוגמא והשראה לטוב או לרע". הסביר גורן ואמר כי, "זו חובתנו הבסיסית והערכית. אני לא מרגיש שעשיתי צעד אמיץ במיוחד אלא פשוט הייתי במצב של בחירה. וזה המסר היחידי שלי לכל מי שעוקב אחריי – תבחרו נכון ותבחרו עם הלב בכל מצב ומקום שתהיו בו ובהתאם למצפון שלכם. הקלישאה הזו אומנם שחוקה עד דק, אבל נכונה. אני עכשיו עדיין ב-אל איי הרחוקה, יושב במלון ומנסה לעכל את הימים האחרונים".