בואו לבינג' | הסדרות שהכי כדאי לכם להתמכר אליהן בנטפליקס

לבחור סדרה זה לא דבר של מה בכך, התחייבות להתמכרות ספציפית חייבת לבוא עם המלצה אחת האכזבה פשוט בלתי ניתנת לתיאור, חרשנו עבורכם את נטפליקס ואספנו עבורכם את חמש הסדרות שהכי שווה לכם לראות בקיץ הקרוב

חדשות כיפה מעוז צור, חדשות כיפה 04/07/21 14:31 כד בתמוז התשפא

בואו לבינג' | הסדרות שהכי כדאי לכם להתמכר אליהן בנטפליקס
צילום: David Giesbrecht/Netflix

כולנו מכירים את זה. כולנו נופלים בזה. כי כולנו אחרי הכל בני אדם. מרוב היצע של סדרות מצוינות ואיכותיות שאפשר למצוא בנטפליקס, אפשר ללכת לאיבוד. ומה יותר מענג עד מרטיט מאשר להימעך על הספה ולצלול לתוך מרתון אין סופי של חוסר החלטיות, לראות הכל אבל לא לראות כלום, לנבור בין הטריילרים, להיאבד ברוח. אנחנו מתחילים לחפש, מאבדים עצמנו בין ריקושטים שעפים אלינו מכל עבר מהמסך הביתי, ובסופו של דבר נרדמים בסלון בלי שום החלטה.

אז באנו לעשות לכם סדר - עם המלצה חמה לחמש סדרות איכות, שיגרמו לכם לעזוב את הכל ופשוט להתמכר:

''הריקוד האחרון''

סדרת התעודה המושקעת והמפורטת לפרטי פרטים ופריימים, היא יצירה שאסור לכם לפספס.
ואם אכן כך קרה, ופספסתם את הצפייה למרות ההייפ שנוצר סביבה כאשר יצאה לאוויר הנטפליקס אשתקד, אז תעצרו הכל ותצפו בה - ויפה שעה אחת קודם.
הסדרה מנתחת באופן מרתק את האובססיה האדירה של מייקל ג'ורדן לניצחון, והמחיר הכבד שנאצלו לשלם חבריו לקבוצה, למרות ההצלחה הגדולה.
מדובר בסדרת הספורט התיעודית הטובה ביותר שנעשתה אי פעם, ככל הנראה.

''הכתר''

 טוב, אז כנראה לא מדובר בעונה הטובה ביותר, ועדיין - גם בעונתה הרביעית ''הכתר'' מציבה סטנדרטים טלוויזיונים שגורמים ליוצרים האחרים לעמוד ולהסתכל נפעמים, ולמבקרים יפה השתיקה.
המתח האדיר לא פוסק לרגע, ומסצנה לסצנה אתם נסחפים לתוך עלילה משובחת ומפותלת.
הכתר היא פנינה טלוויזיונית אמיתית, והסדרה הוותיקה והטובה הזו היא עדיין אחד הדברים הטובים ביותר שתוכלו לראות על המסך שלכם, תhהנו מזה.



''מיי וג'ורג''

הנה קומדיה אינטימית וכיפית - שנעה סביב רומן סוער בין שתי נשים. מיי וג'ורג' זו סדרה שתעשה לכם שליכטא בלב, ותזכיר לכם עד כמה רבות הפנטזיות בלב האדם , ועד כמה מסוכן לרוץ ולממש אותן.
אין ספק שמדובר באחת הסדרות החשופות והכנות ביותר, שמציגה דיאלוגים אנושיים מרתקים, ועוסקת במיניות באופן שכמעט לא ראינו עד היום. זו לא סדרה קלה לעיכול, להיפך. לעיתים היא תגרום לכם לנוע באי נוחות בכיסא, אבל אם תשבו ותתנו לה את הזמן - תגלו שזה היה שווה כל רגע.



''אוזרק''

 סדרת פשע מהסוג שאנחנו באמת אוהבים. תכירו את משפחת בירד, לכאורה משפחה אמריקאית טיפוסית.  אלא שהסדרה מקבלת טוויסט רציני כאשר אב המשפחה, מרטי - יועץ פיננסי ממוצע, עצמאי ונחמד, פוגש במקרה בסוחר סמים שבשלוש מילים, משנה את חייו. השתלשלות עניינים מוזרה גורמת לקרטל הסמים שבראשו עומד אותו סוחר לנסות ולחסל את מרטי - האם הוא יינצל? טוב, אתם תצטרכו לראות כדי לגלות.



"בית הקלפים''

 הבחירה הקלאסית. בית הקלפים, הכוכבת של שדרת סדרות היוקרה של נטפליקס, היא ככל הנראה הפקת המקור הטובה ביותר של החברה. זו סדרה שנותנת זווית ראייה מרתקת ושונה על העולם הפוליטי כלכלי, דרך עיניו הצרות של פרנק, אדם רשע ומניפולטיבי אשר מנסה לנכס לעצמו מעמד בחברה, ולא מהסס לקרוע לגזרים את כל מי שנקרה בדרכו. זו סדרה שבמרכזה מאבקי כוח תככים פוליטיים ועלילה מפותלת שלא תאפשר לכם להתרווח בנוחות על הספה - למקרה שזה מה שאתם מחפשים. לראות בית הקלפים זה בדיוק כמו לנהוג במכונית מירוץ, אתה רק צריך להתניע, להתחיל -משם כבר לא תרצה, או לא תוכל לעצור.