עקיבא בארון הספרים היהודי| על הטרגדיות של עולם הרווקות

בשישי הקרוב יתארח הזמר עקיבא תורג'מן בפרק האחרון של התוכנית "ארון הספרים היהודי" שמשודרת בתאגיד. למנחה עומר בן רובי הוא מספר על האתגרים הרוחנים שליוו אותו בצעירותו, וכיצד נזהה את המכנה המשותף של התופעות הנפשיות שעוברות על כולנו

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/06/21 15:12 ל בסיון התשפא

עקיבא בארון הספרים היהודי| על הטרגדיות של עולם הרווקות
צילום: כאן 11

בשישי הקרוב בשעה 15:45 ישודר הפרק האחרון לעונה בתוכנית "ארון השירים היהודי", תוכנית תרבות ומורשת אשר משודרת בכאן 11. העורך והמגיש הותיק עומר בן רובי מארח מוזיקאים ומוזיקאיות לשיחה על יהדות, ישראליות והטקסטים שהשפיעו על חייהם ויצירתם. 

מחר יתארח בפרק האחרון המוזיקאי והיוצר עקיבא תורג'מן, אשר בין שיריו המוכרים ניתן למצוא את "רק אל תעזבי ידיים" ו"פשוטים" שזכו למיליוני צפיות ביוטיוב. 

בפרומו ששחרר התאגיד לקראת התוכנית מחר נראה עקיבא מספר על הילדות כבן של רב, וגם על המורכבות של הרווקות בעולם הדתי והתמודדות עם מערכות יחסים, שלדבריו לא פחות מאתגרת מזו של העולם החילוני. "אם נקלף את המסגרת של החיים, נזהה את אותן תופעות נפשיות שעוברות על כולנו, וזה המכנה המשותף בינינו." 
 

עוד סיפר עקיבא על כיצד למד להתפתח בעולם הרוחני שבו גדל. "הבניין הרוחני שבו גדלתי נשען בעיקר על הרב קוק, ספרי מוסר ומסילת ישרים. לתוך עולם של סדר להכניס את ה"שיגעון", אלוקים לא מתנה את השפע שהוא נותן לך אם תיטול ידיים או לא. אם תרצה את השפע הזה, תיקח. אני גיליתי אותו כשהייתי בחוץ."