הסרט המצליח הפך לסדרה: 'ישמח חתני' חוזרת למסך

כמעט 5 שנים אחרי הסרט, תשודר הסדרה ''ישמח חתני'' ותעלה הערב בקשת 12 עם פרק כפול. הסדרה שתציג עלילה חדשה לגמרי, כוללת את מרבית השחקנים מהסרט בתוספת צחי הלוי

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 06/04/21 16:11 כד בניסן התשפא

הסרט המצליח הפך לסדרה: 'ישמח חתני' חוזרת למסך
ישמח חתני חוזרת, צילום: יחצ קשת

הערב, תעלה בקשת 12 בפרק כפול הסדרה "ישמח חתני", המבוססת על הסרט המצליח ומספרת עלילה חדשה לגמרי מהסרט שיצא לפני כמעט 5 שנים. הסדרה, בהפקת פאי סרטים, נוצרה על ידי שלומית נחמה, בוימה על ידי אריאל בנבג'י, והיא בת 8 פרקים.

בסדרה ישתתפו מרבית שחקני הסרט, בהם אורנה בנאי, עינת שרוף, אוולין הגואל, יפית אסולין, שרונה אלימלך, איציק כהן, אברהם סלקטר, הרצל טובי וחיים זנאתי. אל הקאסט המקורי יצטרפו צחי הלוי, אור בן מלך ומעיין בלום.

הרכש החדש. צחי הלוי

הרכש החדש. צחי הלויצילום: דורון עופר

הסדרה, כמו הסרט, מתרחשת בשכונת הבוכרים בירושלים של זמננו. גיבוריה הם קהילת דתיים מתונים מתפללי בית כנסת קטן. צחי יגלם את "פליסיאן" - בן השכונה שהיגר למיאמי, הפך לכריש נדל"ן, וכעת, כעבור 10 שנים, הוא חוזר עם מזימה. כאשר השכונה נמצאת תחת איום, נשות הקהילה מתאחדות כדי להגן על דרך חייהן, פרנסתן ואמונתן.

השחקנים של

השחקנים של 'ישמח חתני'צילום: דורון עופר

הסרט "ישמח חתני" הביא קרוב ל-400,000 צופים לבתי הקולנוע בישראל, הוקרן בפסטיבל טורונטו, וזכה להצלחה אדירה בבתי הקולנוע בארצות הברית עם הכנסות של מעל 1.2 מיליון דולר ומעמד של אחד מארבעת הסרטים הזרים המצליחים ביותר של השנה.

מתוך הצילומים לסדרה

מתוך הצילומים לסדרהצילום: דורון עופר