בקרוב: 'ישמח חתני' בסדרה טלוויזיונית

הסרט המצליח "ישמח חתני" בכיכובו של אביב אלוש יהפוך בקרוב לסדרה חדשה בקשת 12, עם מרבית שחקני הסרט ושחקנים חדשים. החודש יצאו לצילומים ואנחנו כבר מחכים לראות את התוצאות  

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/09/19 12:55 ט באלול התשעט

בקרוב: 'ישמח חתני' בסדרה טלוויזיונית
צילום מסך מתוך הטריילר, צילום: צילום מסך מתוך הטריילר

סדרה חדשה המבוססת על הדמויות מהסרט המצליח "ישמח חתני" תצא החודש לצילומים בהשתתפות מרבית שחקני הסרט, בהם אורנה בנאי, עינת שרוף, איציק כהן, אוולין הגואל, יפית אסולין, אברהם סלקטר ועוד. אל הקאסט המקורי יצטרפו השחקנים צחי הלוי ואור בן מלך.

צחי הלוי יגלם את "פליסיאן" – בן השכונה שהיגר למיאמי, הפך לכריש נדל"ן, וכעת, כעבור 15 שנים, הוא חוזר. אור בן מלך ("הנערים", המדובב"), יגלם את "חנוכה", מתווך דירות בינוני שמחפש את ההזדמנות לעשות מכה, המוסר ממנו והלאה והוא לא יבחל בכלום כדי לסגור עסקה טובה.

הסרט "ישמח חתני" הביא קרוב ל-400,000 צופים לבתי הקולנוע בישראל, הוקרן בפסטיבל טורונטו, וזכה להצלחה אדירה בבתי הקולנוע בארצות הברית עם הכנסות של מעל 1.2 מיליון דולר ומעמד של אחד מארבעת הסרטים הזרים המצליחים ביותר של השנה.

הסדרה, כמו הסרט, מתרחשת בשכונת הבוכרים בירושלים של זמננו. גיבוריה הם קהילת מתפללי בית כנסת קטן, צאצאי מקימי השכונה, דתיים מתונים בקהילה המונה כ-15 משפחות. הדור הצעיר רובו עזב את השכונה, ואופייה השתנה והפך יותר חרדי. עבור אנשי הקהילה בית הכנסת הוא לב החיים החברתיים והרוחניים שלהם כאחד. הם מנהלים את חייהם כבמעין כפר עירוני קטן. יש בניהם הווי משותף וערבות הדדית. כאשר דרך חייהם נמצאת תחת איום, נשות הקהילה יוצאות להילחם על דרך חייהן, פרנסתן ואמונתן. הסדרה תעסוק במאבקם לשמור על חלקת אלוקים המיוחדת שלהם בתוך העולם ההולך ומשתנה סביבם. 

הסדרה בת 8 הפרקים תצא החודש לצילומים בהפקת פאי סרטים ובתמיכת קרן גשר לקולנוע רב תרבותי, קרן אביחי ומפעל הפיס, ותעלה בהמשך בקשת 12.

יוצרת: שלומית נחמה I במאי: אריאל בנבג'י

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן