אילה חסון במחווה לחרדים: לא אשדר את הכתבה על הרב קנייבסקי בשבת

מגישת החדשות מקיימת תכנית אקטואליה בערב שבת, לקראת התכנית צולמה כתבה שצולמה בבית הרב המנהיג את הציבור הליטאי. היות והמרואיינים לא ידעו כי הכתבה תשודר ביום הקדוש, החליטה חסון שלא לשדרה מתוך כבוד לאמונתם

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 15/01/21 11:23 ב בשבט התשפא

אילה חסון במחווה לחרדים: לא אשדר את הכתבה על הרב קנייבסקי בשבת
איילה חסון, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אמש (ה') שודר פרומו לכתבה שערכה אילה חסון הכוללת ריאיונות מתוך ביתו של הרב קנייבסקי, המנהיג הרוחני של החרדים הליטאים בישראל. הכתבה הייתה אמורה להיות משודרת הערב, ליל שבת, אך המרואיינים שהשתתפו בכתבה לא ידעו את מועד שידורה. בעקבות כך פנו גורמים חרדיים לערוץ 13 בו תשודר הכתבה וביקשו להזיזה למועד אחר שלא יפגע באמונתם של המתראיינים. להפתעתם הדרישה התקבלה והכתבה תשודר במוצאי שבת.

מי שנעה לבקשה היא דווקא אילה חסון שעמלה על הכתבה, שהייתה צריכה להיות משודרת בתכנית שלה. חסון אמרה כי היא מבינה ללב הדורשים את הדחייה ושהיא מכבדת אותה: "השבוע צילמתי בבני ברק כתבה, חלק ממנה צולם בביתו של הרב קנייבסקי" כתבה חסון בחשבון הטוויטר שלה. "מי שצולמו שם לכתבה לא ידעו שהיא מיועדת לשידור ביום שישי בערב,. אני מכבדת את רגשותיהם ואמונתם. הכתבה תשודר במוצאי שבת בתוכנית המטה המרכזי" סיכמה חסון.

התגובות למחווה של איילה חסון התקבלו בעקיר בברכות ברשת, ושיבחו אותה על ההתחשבות. ביניהם היה ינון מגל שכתב: "שמח לשמוע יישר כח וגם אוכל לראות". גם בציבור החרדי הודו לחסון ושיבחו אותה על ההגינות.