ארון השירים היהודי – תוכנית תרבות ומורשת חדשה ב- כאן 11

עומר בן רובי מוציא את תוכניתו הפופולרית מהרדיו אל מסך הטלוויזיה, ומארח בכל ערב שבת מוזיקאים ישראליים מובילים ואהובים לשיחה על יהדות, ישראליות ומה שביניהן

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/01/21 22:15 א בשבט התשפא

ארון השירים היהודי – תוכנית תרבות ומורשת חדשה ב- כאן 11
עומר בן רובי, צילום: Meydal, ויקיפדיה

עומר בן רובי מוציא את תכניתו הפופולרית מהרדיו אל מסך הטלוויזיה, ומארח בכל ערב שבת מוזיקאים ישראליים מובילים ואהובים לשיחה על יהדות, ישראליות ומה שביניהן. בין אורחי התוכנית: ישי ריבו, מירי מסיקה, קובי אפללו, נרקיס, מוקי, שאנן סטריט, אליעד, אברהם טל, ירדנה ארזי ועוד רבים וטובים.

התוכנית הראשונה תשודר מחר (ו') בשעה 14:30 ב-כאן 11.

"ארון השירים היהודי" היא תוכנית תרבות ומורשת חדשה, המפגישה מדי שבוע את עומר בן רובי לשיחה מרתקת עם שלל מוזיקאים ישראליים. בכל תוכנית יעסקו בן רובי ואורחו בחמישה טקסטים יהודיים/ישראלים שונים שיבחר האומן ויקיימו שיח מאיר עיניים בסוגיות הנבחרות. התוכנית שואפת להציג את החיבור השורשי של כל אחד מאיתנו למקום ולהיסטוריה המשותפים לנו. האומנים שיתארחו (נשים וגברים) יוכלו להתמקד בכל נקודה על הרצף שבין "דתי/חרדי" ל- "חילוני". המפגשים מתקיימים בגלריה וינועו בין מרחבי החלל השונים- פינת הישיבה, הספרייה, הבר והבמה, עליה יבצע האורח שיר מוכר ואהוב מתוך הרפרטואר האישי שלו, שמתחבר לתכני השיחה.

בכל תוכנית תשולב פינה קבועה - "מורה נבוכים", בה יוצג ויובהר מושג אחד שמתקשר ל"ארון הטקסטים היהודי".