שחקן "היהודים באים" נפגע - רשת 13 התנצלה

סערה נוספת בעקבות "היהודים באים": בתכנית "העולם הבוקר" של רשת 13 נשאלה שאלה בעקבותיה אמר שחקן תכנית הסאטירה כי לעולם לא יגיע לתכנית הבוקר. מאורח יותר הערוץ התנצל וההדורים יושרו

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/08/20 14:48 כז באב התשפ

שחקן "היהודים באים" נפגע -  רשת 13 התנצלה
צילום: היהודים באים - צילום מסך

הסערה סביב התכנית "היהודים באים" אינה שוככת, כאשר הבוקר (ב') נערך שעשועון במסגרת התכנית בו נשאלה השאלה: "אם האנשים שעומדים מאחורי המחאה נגד התכנית "היהודים באים"  מכתבי נאצה לשחקנים, למי מהבאים הם לא צריכים לשלוח?" ואז נתנו ארבעה שמות של שחקני התכנית.

שחקן התכנית יניב ביטון שיתף את רגע השאלה מהתכנית בחשבון הטוויטר שלו ואמר בציניות: "תזכורת לעצמי: לעולם לא להגיע ל״העולם הבוקר״. זה מוקדם ולא כיף בכלל"

מערכת התכנית הגיבה מאוחר יותר ואמרה בעמוד הפייסבוק שלה כי השאלה השתרבבה בטעות לתכנית. "רשת 13 מתנצלת על שאלה זו הן מול הפקת "היהודים באים", מול השחקנים ששמם הוזכר ומול הצופים. רשת 13 תמשיך לפעול למניעת מקרים שכאלה בעתיד."

 

ההתנצלות הרשמית של "העולם הבוקר"

ההתנצלות הרשמית של "העולם הבוקר"צילום: צילום מסך מדף הפייסבוק של "העולם הבוקר"

הערב (ב') תתקיים בירושלים מול בניין רשות השידור הפגנה כנגד התכנית "היהודים באים", שמקבלת גיבוי של רבנים רבים מכלל המגזר הדתי. כשהאחרון שהצטרף וקרא להגיע למחאה הוא ראש ישיבת הר המור הרב צבי טאו: "ברצוני לחזק את מארגני המחאה ביום שני מול בניין הטלוויזיה בירושלים".