עם העובר בבטן: "סבתא בישלה עם תום יער" בעונה חדשה

"סבתא בישלה עם תום יער" חוזרת לכאן 11 בעונה חדשה: למרוח את התינוק בשתן עוזר נגד עין הרע? למה חייבים לספק לאישה בהיריון כל מה שהיא מבקשת? ואיך נוכל לוודא כבר בשלב ההיריון שהתינוק לא יהיה גנב?

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/07/22 17:30 ג באב התשפב

עם העובר בבטן: "סבתא בישלה עם תום יער" בעונה חדשה
תום יער בתכנית, צילום: כאן 11

עונה שנייה לסדרת הדוקו-בישול הקומית בהובלתה של הקומיקאית תום יער, אשר במהלך הצילומים עוד הייתה בעיצומו של ההיריון הראשון שלה. תום יוצאת למסע קולינרי ומפגש בין דורי עם סבתות מנוסות, שמלמדות אותה את הדברים החשובים באמת – בבישול ובגידול ילדים.

המצב של תום מוביל אותה לחקור את התא המשפחתי דרך האוכל והמסורות שלו. היא נוסעת ברחבי הארץ ופוגשת סבתות מעדות, מגזרים ויישובים שונים, כדי ללמוד כל מה שיש לדעת על המפגש בין אוכל למשפחה.

צילום: באדיבות כאן 11

גם בעונה הזו תום תלמד מכל אחת מהסבתות את המאכלים ואת שיטות הבישול שמייחדים אותה ואת העדה ממנה באה. לצד הסבתות יבשלו בני ובנות משפחה צעירים ויספקו לצופים הצצה למערכות היחסים המשפחתיות השונות מסביב לשולחן.

מיותר לומר שהיריון מזמן איתו תקופה רגשית, מצחיקה, חרדתית, וגדושה בתופעות כמו "קרייבינג" ו- "טפשת הריון", וכל אלה לא פסחו על תום, דבר שהוליד עונה החדשה מלאת הומור, עניין ורגש למפגשים עם הסבתות השונות ולקטעי הסטנדאפ. הסטנדאפ בסוף כל פרק הופך בעונה החדשה לאישי יותר; תום משתפת את הצופים בפחדים, בחרדות ובסיפורים המצחיקים שההיריון הראשון זימן לה.

"סבתא בישלה עם תום יער" תשודר החל מה-17 באוגוסט, בימי רביעי, בשעה 21:15 ב-כאן 11 ובדיגיטל

יוצרים ותסריטאים: אבירם בוכריס, תום יער |  עורכת תוכן: תמר איכילוב | במאי: דניאל אדר | הפקה: my tv אבירם בוכריס | 6 פרקים, משך כל פרק: כ-45 דקות