הצצה "בואו לאכול איתי" חוזרת בעונה חדשה עם בשלנים חובבנים ומנות מוגזמות

סדרת האוכל המשעשעת של תאגיד השידור הציבורי שזכתה בפרס האקדמיה לטלוויזיה חוזרת לעונה שישית, וכמיטב המסורת- המשתתפים משעשעים, לעיתים הזויים, משולחי רסן, ולא תמיד בישול מופיע ברשימת החוזקות שלהם

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/07/22 16:22 כח בתמוז התשפב

"בואו לאכול איתי" חוזרת בעונה חדשה עם בשלנים חובבנים ומנות מוגזמות
צילום: באדיבות כאן 11

עונה שישית לסדרה האוכל האהובה: חמישה בשלנים חובבים, שאוהבים לארח ואוהבים לנצח, נפגשים לחמש ארוחות ערב כשרות. כל מתמודד יארח בביתו הפרטי לארוחה בת שלוש מנות: ראשונה, עיקרית וקינוח, אותה הכין במטבחו במו ידיו. כחלק מהאירוח האורחים יסיירו בבית המארח, ייקחו חלק בהפעלה חברתית, אבל בעיקר יפתחו את הפה, ולא רק כדי לקחת עוד ביס. בסוף הארוחה המשתתפים יעניקו ציון סודי למארח ובסיום חמש הארוחות, יוכרז המנצח.

התוכנית, שזכתה בפרס האקדמיה לטלוויזיה, מלווה בקריינות של השחקן שי אביבי, שמוסיפה מבט הומוריסטי למפגשים החברתיים. את כל העדכונים והסיפורים המעניינים מאחורי הקלעים תוכלו למצוא בדף קהילת הפייסבוק "כאן מדברים על בואו לאכול איתי". מועדון המעריצים ההדוק שכולל התייחסויות של המשתתפים עצמם. "בואו לאכול איתי" תשודר החל מה-14 באוגוסט, בימים ראשון עד חמישי, בשעה 22:00 ב- כאן 11 ובדיגיטל . 30 פרקים, משך כל פרק: כ-28 דקות.

צילום: באדיבות כאן 11

"בואו לאכול איתי" | כאן 11 | ראשון עד חמישי בשעה 22:00