אחרי הפרישה: זה התפקיד החדש של יובל שמלא

אחרי שזכה בתואר "הנינג'ה ה-16 בעולם" והודיעה על פרישתו מהתוכנית יובל שמלא הודיע שהוא חוזר ל-"נינג'ה ישראל" בתור פרשן לצד בר זומר, ניב רסקין, ירדן ג'רבי, רותם סלע ואסי עזר

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/07/22 14:10 כו בתמוז התשפב

אחרי הפרישה: זה התפקיד החדש של יובל שמלא
יובל שמלא, צילום: עודד קרני

אחרי שהוכתר בעונתו האחרונה לנינג'ה ה-16 בעולם והודיע על פרישתו מהתכנית - החל יובל שמלא לפתח קריירה בתחום המשחק והדוגמנות. כעת שמלא הודיע שהוא חוזר לנינג'ה ישראל - הפעם בתפקיד פחות אקטיבי.

שמלא, שהתחיל את דרכו כשניצח וזכה במדליית הזהב בעונה הרביעית של "נינג'ה ישראל", ובהמשך הפך גם לנינג'ה ה-16 בעולם, מצטרף לעונה החדשה של "נינג'ה ישראל" בתור פרשן, יחד עם בר זומר, ניב רסקין, ירדן ג'רבי, רותם סלע ואסי עזר. העונה החדשה של התוכנית תצא לצילומים בסוף החודש ולראשונה תהיה במתכונת של דו קרב.

כאמור לפני מספר חודשים שמלא עשה היסטוריה כשטיפס את המידוריאמה ב-26 שניות והוכתר בעונתו האחרונה לנינג'ה ה-16 בעולם, הראשון מישראלבגמר דרמטי - עם לא פחות משלושה פיינליסטים שהגיעו למידוריאמה - הוכתר שמלא כמנצח העונה הרביעית של נינג'ה ישראל וקטף את מדליית הזהב. 

בשנת 2021, אחרי שתי זכיות בתכנית נינג'ה ישראל, הודיע יובל שמלא כי יפרוש מהתכנית לאחר העונה הרביעית, זאת עקב המאמצים בכדי להתחרות באולימיפיאדה שתתקיים בפריז ב-2024, אחרי שענף הטיפוס נכנס לתחרות העולמית. בראיון לאתר 'וואלה' אמר שמלא כי השילוב בין אימוני הנינג'ה להכנות לאולימיפיאדה לא מסתדרים יחד, ובאים אחד על חשבון השני. ולדבריו "החלום הגדול הוא להתמודד באולימפיאדה".