שתי דקות הליכה מהים ואוכל כשר: זאת החופשה הבאה שלכם בתל אביב

מלון מטרופוליטן בתל אביב ממוקם שתי דקות מהחופים היפים של העיר, מציע ארוחות בוקר וערב כשרות ומגוונות, וכולל בריכה, חדר כושר ונוף תל אביבי משגע מהחדר - הכל במיוחד לציבור הדתי והמסורתי

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 10/08/23 12:37 כג באב התשפג

שתי דקות הליכה מהים ואוכל כשר: זאת החופשה הבאה שלכם בתל אביב
צילום: יחצ

לא מעט אנשים מכנים את העיר המרכזית והשוקקת בישראל בשם "מדינת תל אביב". עם השנים הפכה תל אביב לבירת החילונים וחרטה על דגלה את ערכי הליברליות, הפתיחות, והאהבה לחגיגות. העיר שלא הולכת לישון עמוסת ברים, מועדונים וחופי ים ויוצרת רושם, נאמר זאת בעדינות, לא כל כך דתי. משפחה דתית שמעוניינת לנצל את אוגוסט החם לנופש בעיר החופים והשמש מכינה את עצמה לאתגרי הכשרות הסבוכים, ולא פעם תעדיף לוותר מראש.

קמפיין חדש לציבור הדתי-מסורתי

בדיוק בגלל זה, מלון מטרופוליטן בתל אביב יוצא בקמפיין חדש לציבור הדתי מסורתי עם מגוון חבילות נופש לכל המשפחה בחודשי יולי אוגוסט, במחירים נוחים לכל כיס. המלון המותאם למשפחות מציע חוויה תל אביבית, קיצית וכשרה לגמרי. גולת הכותרת של המלון היא המיקום המושלם: 180 מטרים מהחופים הנפלאים של תל אביב. שתי דקות הליכה מחוף טרומפלדור, ואם תצפינו מעט תראו את דוד בן גוריון באמצע עמידת ידיים.

נוף לים

נוף לים צילום: יחצ

נוף תל אביבי

נוף תל אביבי צילום: חדשות כיפה

בניגוד למלונות רבים המציעים ארוחת בוקר בלבד, המלון מודע לבעיית הכשרות בעיר ומציע גם אפשרות לארוחת ערב בשרית ועשירה במיוחד. כבחורה צמחונית צפיתי בפרטנרית נהנית ממנות הבשר המגוונות שהוצעו בארוחה, ונהניתי בעצמי מהתחליפים הרבים שעמדו בפניי ומהתוספות המעולות (אל תוותרו על תפוחי האדמה). לא צריך לבזבז שעות של חיפושים אחר מסעדה כשרה וטעימה - מוסיפים סכום כסף ונהנים מארוחה נפלאה בתוך המלון.

בריכה, חדר כושר ואמבטיה מפנקת

בקומה השנייה תמצאו בריכה גדולה, המחולקת לרדודים ועמוקים, ולצידה ציליות לשכיבה או ישיבה. בונוס: מציל מתוק במיוחד, שהנעים עם זממנו תוך כדי השחייה. בצד השני באותה הקומה יש גם חדר כושר מרווח, לכל האורחים שמקפידים לשמור על הגזרה גם בזמן החופשה.

חלק גדול מהחדרים משקיף על הים ומציג נוף תל אביבי מהמם. בסוויטה שני מסכי טלוויזיה, אחד בחדר השינה והשני בסלון, למקרה שתרצו להעסיק את הילדים בזמן שאתם נהנים משנת צהריים מפנקת. אתם יכולים לחסוך מקום משמעותי במזוודה, כי במלון דאגו לכם לפן בתוך חדר האמבטיה וכמובן למגוון סבונים וקרמים לגוף.

בריכה במלון

בריכה במלון צילום: יחצ

ארוחות כשרות ומגוונות

ארוחת הבוקר של המלון היא חוויה בפני עצמה. אפשר לבחור לשבת בפנים או בחוץ, ואני ללא ספק ממליצה על האפשרות השניה. על רקע עלים ירוקים ואווירה פסטורלית תוכלו ליהנות ממגוון מאפים מתוקים, עוגיות, עוגת שוקולד חמה, לחמים, ביצים, סלטים, ממרחים וגבינות מכל הסוגים.

אם מתחשק לכם לשפר את האנגלית שלכם על הדרך, תדעו שהמלון מארח לא מעט תיירים מכל רחבי העולם, שנותנים תחושה של חופשה מחוץ לארץ גם לאלו שנשארו הקיץ בלי כרטיסי טיסה. לאלו שאוהבים לבלות גם בלילות אני ממליצה על הבר הכשר "נייט שיפט" שנמצא לא רחוק מהמלון (חיים ויטאל 9, תל אביב) ומציע אווירה כיפית במיוחד.

מלון מטרופוליטן

מלון מטרופוליטן צילום: יחצ

בית המלון כשר ע"י רבנות תל אביב, בשר עוף ודגים בכשרות מהדרין וירקות של גוש קטיף. בבית המלון בית כנסת רחב המכיל פינת קפה מפנקת לפני התפילה וכן בית כנסת של בית חב"ד בנוסח אשכנזי במרחק הליכה. עבור הציבור הספרדי יש בית כנסת מפואר ברחוב אהרונסון 11. לצד הארוחות של בית המלון, תל אביב מציעה מגוון אפשרויות של מסעדות ובתי קפה כשרים במרחק הליכה מהמטרופוליטן ובניהן: ווסט סייד, קינטו, רג'ינה בתחנה, סטפרסייד ועוד.

"לא לחשוש מכשרות בית המלון ועדיין להרגיש בחו"ל"

שרון גוברין, מנכ"ל מטרופוליטן: "הציבור הדתי בישראל אוהב לנפוש בישראל, ליהנות מנופיה המרהיבים, לא לחשוש מכשרות בית המלון ועדיין להרגיש שהם בחו"ל. אצלנו במטרופוליטן מרגישים את כל החוויה ביחד. מלון עם כל האטרקציות, במרחק של פחות מ-5 דקות מחוף הים של תל אביב לצד כשרות ומגוון אפשרויות המסייעות למשפחות רבות לקבל את השבת אצלנו בנוחות. חודשי הקיץ עבור משפחות רבות בישראל הן הוצאה כלכלית בלתי מבוטלת ולכן החלטנו לצאת במבצע מיוחד של מחירים נוחים לכל כיס , בבית מלון איכותי בלב תל אביב".

כתובת: טרומפלדור 11.

כשרות: רבנות תל אביב.

אמצע שבוע: יולי - החל מ-4800 שקלים. אוגוסט - החל מ-5400 שקלים.

סופ"ש: יולי - החל מ-5100 שקלים. אוגוסט - החל מ-5360 שקלים.

*המחירים מתייחסים לחופשת 2 לילות עבור זוג + 2 ילדים (עד גיל 12) על בסיס חצי פנסיון.

הכותבת הייתה אורחת במלון