המלון, החופים והאטרקציות: חופשת קיץ מושלמת בנהריה

מלון בוטיק מושקע באווירה אירופאית, חופים נפלאים, מגוון מסעדות כשרות ואטרקציות לכל המשפחה. נהריה בפרט והגליל המערבי בכלל מציעות מגוון אפשרויות לחופשת קיץ נפלאה שמתאימה למשפחות וגם לזוגות

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 13/07/23 13:01 כד בתמוז התשפג

המלון, החופים והאטרקציות: חופשת קיץ מושלמת בנהריה
מלון שטרקמן ארנה, אווירה אירופאית, צילום: אורי אקרמן

חופשת הקיץ הגיעה ואיתה השאלות הקבועות, צפון או דרום, צימר או מלון ואולי בכלל אוהל בכנרת, איפה לטייל ואיזה אטרקציות יתאימו לילדים. אז אני כאן כדי המליץ על חופשת קיץ בנהריה. העיר הצפונית על החופים הקסומים, הקרבה לאטרקציות ומסלולי טיול הפכה ליעד מעולה לחופשת קיץ שמותאמת גם לזוגות שרוצים חופשה רומנטית וגם למשפחות עם ילדים.

התארחנו במלון שטרקמן ארנה בעיר, מעבר למיקום המושלם (2 דקות מהים), המלון עצמו הוא מלון בוטיק במובן הטוב של המילה. היחס אדיב של אנשי המלון בלט במיוחד, מהפקידה בקבלה ועד למלצרים בארוחת הבוקר והחדרנית שפגשנו במסדרון והחדרים מעוצבים, נעימים ומפנקים. בכניסה מקבלים עלון מידע הכולל בתוכו המלצות על מסעדות ואטרקציות בסביבה עם הנחות לאורחי המלון.

מלון שטרקמן ארנה

מלון שטרקמן ארנה צילום: אורי אקרמן

מלון משפחתי באווירה אירופאית

העיצוב במלון שטרקמן הוא קלאסי אך נותן דגש גם לאווירה ביתית ואינטימית. ניכר כי מנהלי המקום חשבו על אורחי המלון בכל החלטה, וזה ניכר בדברים הקטנים, בספריה המעוצבת בסמוך למעלית, פינת הקפה והיין בלובי והחצר המטופחת, מלאה ירק, פינות ישיבה, סאונה וספא. במלון מגישים ארוחת בוקר בלבד והיא פשוט נפלאה כשגם בה ניכרת המחשבה על אורחי המלון, מהשולחנות הערוכים בקפידה ועד לאוכל המגוון והמוקפד.

מלון שטרקמן, מלון משפחתי באווירה אירופאית נוסד כבר בשנות ה-60 ומאז הוא מופעל בידי המשפחה ועובר מדור לדור. המלון הוא פתרון מעולה למי שמחפש חופשה זוגית רומנטית, אך מתאים גם למשפחות עם ילדים שמחפשות אירוח ברמה גבוהה, מיקום מעולה ואווירה רגועה. בסביבת נהריה תוכלו למצוא לא מעט פעילויות לכל המשפחה, אטרקציות ומסעדות כשרות טובות כאשר עמותת תיירות גליל מערבי מנהלת את תיירות אשכול גליל מערבי ומקדמת את עסקי התיירות במרחב. הנה מספר המלצות.

מלון שטרקמן ארנה

מלון שטרקמן ארנה צילום: אורי אקרמן

אטרקציות מומלצות בגליל המערבי

איזי ריידר - חוף בצת

אטרקציית רכיבת שטח מהנה שתחילתה מחוף בצת לאורך רצועת החוף המרהיבה מראש הנקרה ועד אכזיב. הרכיבה היא על האיזי ריידר, רכב שטח חשמלי תוצרת כחול לבן, כלי הרכב הינו בעל ארבעה גלגלים ופותח במיוחד כך שהוא מאפשר תנאי עבירות מקסימלית בתוואי השטח השונים, תוך כדי הענקת חווית רכיבה בטוחה ומלאה בכל מקום.

הרכיבה מותרת לגילאי 16 ומעלה (אין צורך ברישיון נהיגה), ניתן להרכיב נוסע נוסף בגילאים 4-12 (תלוי משקל כולל על הכלי).

טלפון להזמנות: 050-5559656

איזי ריידר - חוף בצת

איזי ריידר - חוף בצת צילום: איזי ריידר - חוף בצת

ברק בריז - קטיף פירות עצמי אבן מנחם

משק בוטיק גלילי לקטיף עצמי של פירות יער איכותיים וטריים, המשק נמצא בסמוך למושב אבן מנחם ומציע חווית קטיף לכל המשפחה. במקום תמצאו מלפפונם, עגבניות שרי, פלפלים, צמחי תבלין, אוכמניות, פטל וגוז'י ברי טרי מהעץ. בשהות במקום ניתן לקטוף ולטעום מהעצים כמה שרוצים וישנה אפשרות לקטוף הביתה כאשר בסוף משלמים על פי משקל.

טלפון להזמנות - 054-7965553/1 

קטיף פטל - ברק בריז אבן מנחם

קטיף פטל - ברק בריז אבן מנחם צילום: ללא

מסעדת בנחלה - ביסטרו כשר בנהריה

מהפכת הכשרות לא פוסחת גם על הגליל המערבי ואפשר למצוא באזור לא מעט מסעדות כשרות. אחת כזו היא מסעדת "בנחלה" שהפכה לכשרה לפני כשנתיים. המסעדה פועלת במתכונת חלבית עד השעה 12:00 ובשרית משעה 12:30 ועד הסגירה. לא סתם המסעדה נקראת כך, היא יושבת על נחלה רחבת ידיים בשכונת רסקו הוותיקה בעיר ומכילה מדשאה גדולה, מתקני שעשועים לילדים מה שישדרג את החוויה המשפחתית. 

מסעדת בנחלה

מסעדת בנחלה צילום: בנחלה

זיו פרידמן מפעיל את המסעדה יחד עם אחיו והוא שולט בנעשה ביד רמה והכל באדיבות וחיוך מה שמקרין גם על שאר העובדים במקום. המסעדה עצמה מציעה כאמור תפריט בוקר חלבי ותפריט צהריים - ערב בשרי והמקום מציע מגוון יינות, קוקטיילים מקוריים ובירות. המנות במסעדת בנחלה יצירתיות ומקוריות, ההגשה יפיפיה והטעמים נפלאים.

בין היתר תמצאו במסעדה מנות דוגמת סביצ'ה דג ים (62), רוסטביף מהמעשנה (67), סנדוויץ' בשר מהמעשנה (79), פילה דג ים (115) ועוד מגוון מנות. במקום מוגשות גם מנות ילדים וקינוחים מעולים תוצרת המקום.

שעות פעילות:

א' - ה' 09:00 - 12:00 חלבי \ 12:30 - 22:00 בשרי

יום ו' 09:00 - 12:00 חלבי \ 12:00- 16:00 בשרי

טלפון להזמנות - 073-7578842 

מסעדת בנחלה

מסעדת בנחלה צילום: בנחלה

פוצקר - מרכז ימי נהריה

שייט עם פוצקר - מנהריה לכיוון איי אכזיב וראש הנקרה עם צוות מיומן ואדיב. האיים הממוקמים מערבית לחוף אכזיב (כ-1000 מ' מהחוף) הינם אטרקציה עקב מיקומם והסיפורים מעברם. בטיול השייט ניתן לבצע תצפית על כל הגליל מערבי ,רכס סולם צור וגם על הכרמל. המקום מציע מגוון מסלולים לבחירה.

פעילים כל השבוע  בתאום מראש - 052-4715959  (וואטצאפ)

פוצקר, שייט לאיי האכזיב

פוצקר, שייט לאיי האכזיב צילום: פוצקר

 

הכותב היה אורח המלון והאטרקציות