ויראלי מטורף: נמצאה הפרה הקטנה בעולם | צפו

ברפת קטנה בבנגלדש נמצאה פרה ששברה כל שיא קודם והיא הפרה הקטנה בעולם. במשקל של 26 קילו ס"מ וגובה של 51 ס"מ רני הפרה שברה את השיא הקודם וצפויה לקבל הכרה מגינס

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/07/21 22:16 ג באב התשפא

מטורף: נמצאה הפרה הקטנה בעולם | צפו
הפרה ששברה את השיא, צילום: צילום מסך יוטיוב

שיא עולמי נשבר בהודו בעקבות מוטציה נדירה. פרה שנולדה ברפת בבנגלדש הדהימה את בעליה כשראה את הגודל המזערי שלה. הפרה שקבלה את השם רני שברה את השיא הקודם משנת 2014 כשהיא בגובה של 51 ס"מ ומשקל שלא עובר את  ה-26 קילו. המונים הגיעו לצפות בפלא.

תוך 90 יום צפויים להגיע נציגים של חברת השיאים גינס המפורסמת ולהעניק לפרה רני את התואר המכובד. הפרה הננסית בת 23 חודשים, וגובהה נמוך בכעשרה סנטימטרים מהפרה הקודמת שהחזיקה בתואר. הזן של הפרה נקרא בהוטאני.

למרות התמותה הקשה מקורונה במדינה עשרות אלפי סקרנים הגיעו במיוחד כדי לצפות בפלא,הבעלים של הרפת, חסן הוולדר, סיפר בראיון: "בכנות, התעייפנו מרוב ביקורים. היו פה כ-15 אלף אנשים רק בשלושת הימים האחרונים". חסן הוסיף ואמר כי פנה כבר לגינס אך הם הודיעו שרק עוד כמה חודשים יגיעו לביקור.

קאזי סופיאן,מנכ"ל חברת שיור אגרו תעשיות בע"מ הסביר על התופעה ואמר כי: "גזעי בקר מהסוג הזה הם יחסית קטנים ואינם גדלים מעל ל-80 ק"ג, אני מאמין שרני הפרה תגיע עד ל-30 ק"ג מקסימום, אך אין לה כל בעיות בכבד והיא מתנהלת בצורה פנטסטית". קאזי הוסיף וסיפר: "תאמינו לי, היא יכולה לרוץ יותר מהר מהארנבות שלנו. היא חמודה מאוד ואנו מתכננים לאפשר לה לחיות כמה שיותר זמן".