כך תשרדו טיסה לחו"ל עם הילדים

לטוס לחו"ל עם הילדים יכולה להיות חוויה מעשירה ומרתקת גם עבורכם וגם עבורם, אבל השעות הרבות בתוך המטוס הן אתגר לא פשוט עבר כולם. אז איך צולחים את המשימה? כל הטיפים בכתבה הבאה.

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/04/18 10:07 כו בניסן התשעח

כך תשרדו טיסה לחו"ל עם הילדים
טיסה עם הילדים, צילום: shutterstock

הכינו מראש עבור כל ילד תיק ובו כל האפשרויות שיעמדו לרשותו לצורך העיסוק בזמן הטיסה. ההמלצה הטובה ביותר היא להכין אותו יחד עם הילד.  חשבו על תחומים המועדפים עליו והקשיבו לרעיונותיו.  אז מה אפשר להכניס לתיק?

פעילויות יצירה

זה אולי נשמע תלוש מהמציאות להיסחב עם אביזרי יצירה, דפים, ומגוון חומרים. אך לא לכך הכוונה, למעשה אפשרות זו פשוטה מאוד להכנה. בכל חנות מוצרים ב"שקל" תוכלו למצוא מגוון גדול מאוד של אריזות הכוללות בתוכן את כל הדרוש לצורך הכנת היצירה. מדובר בדרך כלל באריזות קלות משקל, עם כמות חומרים המספיקה ליצירה אחת כך שלא צפויות להישאר שאריות מיותרות, ובעיקר, בעיסוק המסב הנאה רבה לילדים במינימום מאמץ והשקעה מצידכם.

פעילויות יצירה

פעילויות יצירהצילום: shutterstock

ספרים

רוב גדול של הילדים נהנים מקריאה או מהאזנה להקראת ספרים, המבחר הוא גדול מאוד ומגיל קטן מאוד, גם הם מפתחים העדפות. אז אם ישנם ספרים אותם הם אוהבים לקרוא לפני השינה, רצוי מאוד לקחת אותם אתכם. אפשר לערוך סיבוב בחנות הספרים הקרובה ולבחור ספר או שניים שתקראו לראשונה רק בטיסה. כך תבטיחו לעצמכם שהסקרנות תישמר והחוויה הטובה תתעצם.

ספרים לטיסה

ספרים לטיסהצילום: shutterstock

מדבקות

פעילות זו תלוית גיל כמובן, אך אם ילדיכם נהנים מהדבקת מדבקות, זו הזדמנות נהדרת עבורכם ליצירת רגע של נחת לכמה דקות ארוכות. אמנם אין הכרח שהילד יתלווה אליכם לחנות לצורך הבחירה, אך אם תיקחו אותו עמכם לבחור את המדבקות שמדברות אליו יותר, סביר להניח שהוא יהיה סקרן מאוד לעבוד איתן. היתרון הוא ברור, מדובר באריזות קלילות מאוד כך שתוכלו להתאבזר במבחר יחסית גדול, אל תשכחו להביא דף שיהיה על מה ליצור איתן את היצירות.

מדבקות

מדבקותצילום: shutterstock

אוריגמי

בגלל החשיבות הגדולה שיש למשקל החומרים, בייחוד כשמדובר בפעילות למספר ילדים, חומרי הגלם צריכים להיות קלים מאוד. תוכלו להביא מספר דפים בצבעים מגוונים, וליצור דגמי אוריגמי מרשימים במינימום מאמץ וחומרים.

https://www.youtube.com/watch?v=U21FQ9gRz2Q

 

אתגרי חשיבה

זמן הטיסה הוא הזדמנות נהדרת ללמוד על היעד אליו תגיעו, חידות ושאלות תואמות גיל יכולות להיות סיפור הצלחה, ניתן ללמוד מראש מהו מסלול הטיסה ועל פני אילו מדינות ואזורים תחלפו וללמוד גם עליהם. חידות מצולמות על אתרים מפורסמים, שאלות על ההיסטוריה של המקום וגם מנהיגים בהווה ובעבר יספקו עבור המשפחה כולה רגעים של סקרנות, עניין והרבה מאוד ערך מוסף.

אתגרי חשיבה

אתגרי חשיבהצילום: shutterstock

חוברות

על מנת להבטיח לעצמכם שהאתגר יימשך ותוכלו להרוויח כמה דקות בלי לתפעל את כולם, מומלץ להצטייד בחוברות פעילות, לא בהכרח לימודיות אשר מכילות מגוון של פעילויות. שימו לב כי יש להצטייד בכלי כתיבה וצבעים. 

חוברות

חוברותצילום: shutterstock

נשנושים

ברוך השם טבעם של ילדים לרצות בדרך כלל את מה שברגע ספציפי פחות מתאפשר, ולכן גם לכך יש להיערך בהתאם. הכינו עבור כל ילד קופסת ירקות, חטיפים, סנדוויץ ושתיה, על מנת לחסוך מצבים של תסכול ורעב שאפשר היה לחסוך אם רק הייתם נערכים לכך מראש.

נשנושים

נשנושיםצילום: shutterstock

מגבונים

כל הורה מצוי יודע שחברתו הטובה ביותר היא חבילת המגבונים הקרובה. אז גם לטיסה ובייחוד אם מדובר בטיסה ארוכה, הצטיידו בחבילת מגבונים שתוכל לתת מענה למגוון תרחישים.

מגבונים

מגבוניםצילום: shutterstock

וההמלצה הגדולה מכולן, לזכור כמה התאמצתם לצאת לנסיעה המשותפת הזו, כל הלוגיסטיקה וההוצאות ומה שחשוב באמת, לשמור על אווירה טובה וחיובית שתשאיר לכולם זיכרונות נעימים.

 

טיולים מאורגנים לשומרי מסורת ברימון טיולים