חמש סיבות טובות לדאוג לביטוח הנסיעות המקיף והמקצועי ביותר, בכל נסיעה לחו"ל

עזיבת גבולות הארץ, לחופשה, ביקור קרובי משפחה או חברים בחו"ל, לצרכי עבודה או מכל סיבה אחרת, היא בדרך כלל אירוע מרגש ומשמח. עם זאת, כמו כל יציאה מאזור הנוחות, בילוי זמן הרחק מן הבית בארץ זרה עלול להציב אותנו מול אתגרים לא פשוטים.

חדשות כיפה תוכן שיווקי 13/08/19 11:28 יב באב התשעט

חמש סיבות טובות לדאוג לביטוח הנסיעות המקיף והמקצועי ביותר, בכל נסיעה לחו"ל
מזכרות, צילום: Istock

כאשר בהיותנו בחו"ל אנו נזקקים באופן בלתי מתוכנן לטיפול רפואי. מצבים מאתגרים נוספים עשויים להיות אבדן כבודה, גניבת ארנק, צורך לשנות מועדי טיסות, לחזור ארצה באופן פתאומי, הזדקקות לפינוי רפואי מוטס ועוד.
כולנו מבינים שצריך להיות מוכנים עם ביטוח לחו"ל. אם בעבר היו מי שוויתרו על ביטוח נסיעות כליל, או הסתפקו בהפעלת ביטוח הנסיעות מטעם חברת כרטיס האשראי הבינלאומי שברשותם - כיום המצב שונה בתכלית, המודעות לחשיבות כיסוי ביטוחי הולם היא גבוהה, ומגוון פוליסות ביטוח לחו"ל אחראיות לכך שאנו מוצאים עצמנו נדרשים לבדוק ולבחור ביטוח נסיעות המספק מענה מיטבי לצרכינו. לפניכם סקירת חמש סיבות שבגינן חשוב לבדוק בתשומת לב ולבחור את פוליסת ביטוח הנסיעות המאימה ביותר עבורנו.

ביטוח נסיעות טוב יאפשר לכם ליהנות מו החופשה בראש שקט
מעבר לפתרונות מן המוכן לתרחישים מאתגרים,
צריך להיות מוכנים עם ביטוח לחו"ל פשוט כדי שנוכל לנסוע וליהנות בראש שקט. רק אם נדע שדאגנו לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות המספקת מענה מוצלח לכל צרה העלולה להפתיע אותנו נוכל באמת להיות פנויים לבלות את זמננו בנעימים.
רובנו יוצאים לחו"ל רק מדי פעם, וחשוב לנו להפיק את המירב מן השהיה בחו"ל מבלי לחשוש מתקלות שהתמודדות עימן כרוכה בהוצאות נכבדות, הוצאות שנאלץ לשלם מכיסנו אם לא דאגנו מבעוד מועד לכיסוי ביטוחי הולם. בחירת פוליסת ביטוח נסיעות המכסה את כל התקלות האפשריות שהן רלוונטיות במקרה שלנו תאפשר לנו להתרכז בעיקר, בילוי זמננו בחו"ל בנעימים.

לטפל בבעיה ולא במה שמסביב
רובן המוחלט של הנסיעות שלנו לחו"ל מתנהלות על מי מנוחות. גם אם בין החוויות וההתרגשות לעתים יש גם תקלות קטנות, בסך הכל חופשות ונסיעות עסקים מתחילות בדרך כלל במועד, המתוכנן ומסתיימות עם שיבה בשלום ארצה בטיסה שכרטיס עבורה היה ברשותנו מלכתחילה. למרות הסבירות הנמוכה, צריך להיות מוכנים עם ביטוח לחו"ל כדי שנוכל להתמודד בדרך המוצלחת ביותר עם בעיות אמיתיות. במקרה של התרחשות מאתגרת ממש, צורך בטיפול רפואי דחוף למשל, בחירה נכונה של ביטוח נסיעות תאפשר לנו להתרכז בעיקר בלי שנצטרך להתעסק עם פרטים טכניים מסביב.

מניעת הוצאות העלולות להסתכם בסכומים גדולים מאוד
מצבים שבארץ אנו יכולים להתמודד עימם מבלי שנידרש להוצאות גדולות, עלולים בחו"ל לגרום לנו עומס כלכלי נכבד. כך למשל אבדן כבודה בחו"ל מחייב מסע רכישות מרוכז של בגדים ופריטים נוספים; כל יום אשפוז בחו"ל עולה מאות דולרים (לעיתים אפילו מעל אלף דולר ליום אישפוז); שינוי לוח זמנים כרוך בהוצאות משמעותיות, וכדומה. ולכן, מי שמשכילים להצטייד בביטוח נסיעות טוב, מונעים כל אפשרות להיקלע להוצאות בלתי מתוכננות בהיקף גדול.

פתרון מן המוכן למצבים מאתגרים         

צריך להיות מוכנים עם ביטוח לחו"ל כדי להיות בטוחים שאם ניתקל במצב מאתגר, יהיה לנו עבורו פתרון מן המוכן. בחירה נכונה של ביטוח נסיעות המתאים לצרכינו פירושה יכולת להתמודד בקלות עם כל צרה שלא תבוא; כאשר חשוב מאוד לזכור שככל שהדבר נוגע לביטוח נסיעות, צרכיו של איש עסקים המקיים פגישות במלון יהיו שונים מאוד מאלה של תרמילאי המטייל באזורים נידחים. ולכן, ביטוח נסיעות המעניק כיסוי מקיף לסכנות הרלוונטיות לנו פירושו הצטיידות במענה מהיר ומושלם למצבים בעיתיים.  

נציג מקצועי של גוף פיננסי חזק לצידכם
גם אם ברור לנו איך צריך להתנהל וגם אם איננו צריכים להוציא סכום גדול מכיסנו, כאשר נתקלים בבעיה בחו"ל אנו עלולים להרגיש מבודדים, כאילו אנו צריכים לפתור הכל בעצמנו, ללא תמיכה, ייעוץ ועזרה. חשוב לדעת שמי שבוחרים ביטוח נסיעות טוב, המספק לא רק כיסוי מקיף אלא גם שהפעלתו פשוטה וקלה, מגלים ברגע האמת שהם אינם צריכים להתמודד לבד. מרגע ההודעה לביטוח ניתן לקבל הנחיות, ליווי, ייעוץ ואפילו סיוע מרחוק בטיפול בעניינים מנהלתיים. צריך להצטייד בביטוח לחו"ל לא רק כדי למנוע מצב של הוצאות גדולות בלתי מתוכננות, אלא גם כדי לדעת שיש לכם גורם מקצועי שיכול להעניק לכם סיוע החורג מן התחום הכלכלי בדמות הכוונה, ייעוץ, הנחיות אופרטיביות ועוד.