פעם בשבוע - אהרוני ברנשטיין

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/10/11 09:34 כח בתשרי התשעב

פעם בשבוע - אהרוני ברנשטיין
עטיפת הספר, צילום: עטיפת הספר

"כשאוהבים, השמש הרגילה צהובה מהרגיל והציפורים הרגילות שרות מקסים. אבל כשעצובים השמש מסנוורת, באסה, והציפורים האלה עושות לי חור בראש... את העולם לא רואים בעיניים, מכיוון שהעיניים רואות את מה שמראים להן".

החיים מציבים בפנינו דילמות ואתגרים ואנחנו מלקטים תובנות ורעיונות מכל הכיוונים על מנת להתמודד איתם בצורה מפרה ומעצימה.

פרשת השבוע היא אחד המחצבים הבלתי נדלים העומדים לרשותנו: יש בה חכמה, עלילה, וכמובן גם הרבה אמונה, שפותחות לנו זוויות ראיה יצירתיות ומעוררות השראה.

פעם בשבוע אפשר לעצור לרגע ולבחון את תמונות הסרט בו בחרנו לחיות. עם שתי רגליים על הקרקע נוכל להרים את הראש מעל לעננים ולהתבונן על עצמנו מזווית שונה. פעם בשבוע נותן הצצה לפרשות השבוע ושואב מהן תובנות לחיים טובים.

"אנשים מוציאים מאות שקלים על מותגים כדי שיכבדו אותם, אבל אנשים מיוחדים לוקחים מה שבה להם והופכים אותו למותג".

האם הספר הזה יהפוך אתכם למאושרים? קרוב לוודאי שלא, אבל הוא יעניק לכם את היכולת להתקדם אל עבר האושר עם מטען רוחני, בעיניים פקוחות ובאומץ.

לחוכמת היהדות יש זקן ארוך של שלושת אלפים וחמש מאות שנה. תמצית החכמה הזאת מקודדת בתוך פרשות השבוע, שמוגשות לפניכם בעברית, בתמציתיות ועם קישורים מפתיעים לחיינו האישיים. מים קרירים ומרעננים מתוך באר עתיקה.

בספר פעם בשבוע פרשות השבוע יוצאות מהכריכה ומתגלות כפרשיות מסעירות שנוגעות בנו מקרוב, ומרעננות את ההסתכלות שלנו עליהן וגם על עצמנו.

אהרוני ברנשטיין, 32, נשוי ואב לששה, תושב רמת גן ובוגר ישיבת רמת גן. בימות החול מרכז פרויקט הרצאות ולימודי יהדות לסטודנטים לאמנות משנקר, אשר להם מוקדש הספר זה ובשבילם הוא מתחבט מדי יום בשאלה "האם היהדות רלוונטית לחיים".

פעם בשבוע - תובנות והעצמה אישית מפרשת השבוע / אהרוני ברנשטיין, איורים: מנחם הלברשטט, 295 עמ', 98 ₪